|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
- Over het algemeen zwakke programmering van de zomerfestivals (hmmz, wat zit hier achter? -->Ulk nog iets verdachts gezien?) - Geen Waldrock - Het door Scorpions aangekondige pensioen Verder nog geen belachelijke platen gehoord, tenminste... geen platen waar ik hoge verwachtingen van had. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 14-04-2010 19:42] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
De nieuwe Nae'blis, al heb ik die niet eens helemaal beluisterd. |
|
Ik hield die na een paar minuten ook niet meer uit. |
|
quote: Ook niet van Black Metal blijkbaar. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Die cd mag ook wel in het fail-topic, ja. |
|
quote:Oh. |
|
quote:Inderdaad. |
|
quote: Oke, die ga ik dan maar vermijden denk ik zo. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Alles, dan toch, in dit topic? :') [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 14-04-2010 20:13] Evil Dick |
|
quote: +1 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: es opsnorren... signature |
|
Doe maar niet I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Mensen die de laatste Darkthrone niet leuk vinden vallen mij behoorlijk tegen. |
|
Precies. die is gewoon erg gaaf. Evil Dick |
|
quote: Want? Ik heb niets tegen punk, maar dan zet ik liever een oude punkband op. Ik trek die verschuiving van stijl gewoon niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hap Ik trek het zelf heel goed, smaken verschillen. Het is toch net wat anders dan oude punk, maar misschien ken ik de juiste bands niet. |
|
Ja, anders, ja. Bij darkthrone is sowieso de zang tegenwoordig al zwaar kut, hehe. Weer een mega hap, zeker? Iig. Dit is punk voor mij. En heel wat beter als de darkthrone punk imo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Beter dan. Darkthrone gooit alle oude stijlen op een hoopje, er zit niet alleen oude punk in, ook rock en metal. Ik vind het wel feestmuziek en dat is toch heel wat anders dan wat ze vroeger maakten. Daar heb jij gelijk in. Maar jij bent de laatste 4 platen al afgehaakt? |
|
De nieuwe Ikuinen Kaamos valt me erg tegen. |
|
Darkthrone is geen tegenvaller aangezien ze al langer van dit soort rommel produceren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Zo ongeveer vanaf de laatste twee platen. Die daarvoor had ik nog wel aangeschaft, maar bij nader inzien vond ik die alsnog tegenvallen. Ik luister ze nooit meer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Misschien dat ik die ooit nog eens opzet als er hier een baby in de wieg ligt. Ik denk dat kids het wel kunnen waarderen, dat gepingel. |
|
de nieuwe Mucupurulent signature |
|
De show van Slayer op 2 aug. in 013 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |