IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Bleeding Through + Walls of Jericho @ Watt, 27-6
Baroeg Rotterdam
Usericon van Baroeg Rotterdam
Posted 15-04-2010 16:36 by Baroeg Rotterdam Wijzig reactieProfiel van Baroeg RotterdamQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Zondag 27 Juni @ Watt, Rotterdam:

Bleeding Through (US metalcore)
Walls Of Jericho (US metalcore)
The Faceless (US deathcore)
Copykill (DE hardcore)
Arma Gathas (CH / DE metalcore with ex-members of Cataract & Born From Pain)

Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 15-04-2010 18:35 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Aanwezig!

party party zuipen en vechten en moshen!!

Evil Dick

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 15-04-2010 20:54 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Zie de bovenste 3 al op Graspop. Sla dus even over. Zéker als er gevochten wordt.

Por Vida

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 15-04-2010 20:55 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 20:54 schreef pitboss het volgende:
Sla dus even over. Zéker als er gevochten wordt.

Yeah right...

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 15-04-2010 20:56 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Ghast, dat jij enig cynisme niet herkend

Por Vida

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 15-04-2010 20:59 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 20:56 schreef pitboss het volgende:
Ghast, dat jij enig cynisme niet herkend

Ik herken alleen je moeder

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 15-04-2010 21:00 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Da's niet veel

Por Vida

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 15-04-2010 21:15 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Op GMM ff stuk gaan op BT en WoJ ouwe, Faceless wordt ook erg bruut. Met een triple in de hand, prima!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-04-2010 19:28 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Afwezig, maar ik zie de eerste 3 bands idd ook op Graspop

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 17-04-2010 11:58 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Dan gaan we op GMM even ongelooflijk pilsen.

Por Vida

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 29-05-2010 17:07 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

"Deze show is verplaatst vanuit WATT Rotterdam naar de Kleine Zaal 013. Kaarten blijven geldig en kunnen in 013 omgewisseld worden. Deze show staat in de kleine zaal, dus er is een beperkt aantal kaarten beschikbaar!"

Het aantal kaarten is toch altijd beperkt?

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 29-05-2010 17:07 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

nvm

[Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 29-05-2010 17:07]

Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 29-05-2010 21:46 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Afwezig, als er een zaal is die ik echt oprecht haat dan is het de 013 wel.

Evil Dick

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 31-05-2010 21:36 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Hoezo? Best zaal van Nederland imo.

neuroticruud
Usericon van neuroticruud
Posted 07-06-2010 12:20 by neuroticruud Wijzig reactieProfiel van neuroticruudQuote dit bericht

Zou iemand de topic titel kunnen aanpassen naar @ 013, 27-06 a.u.b.?

Hier de informatie van 013:

Deze show is verplaatst vanuit WATT Rotterdam naar de Kleine Zaal 013. Kaarten blijven geldig en kunnen in 013 omgewisseld worden.

LET OP: Deze show staat in de kleine zaal, dus er is een beperkt aantal kaarten beschikbaar! Haal je kaarten hier:
http://www.ticketmaster.nl/checkout/event.php?eventId=BLE2706

BLEEDING THROUGH is een van de meest belangrijke bands die de mix van metal en hardcore naar internationaal belang heeft weten te tillen. Ze mengen invloeden van moderne hardcore, symfonische (black) metal en melodische death metal, maar gaan vaak onder de noemer metalcore. In april brengt de band een nieuw album (eveneens Bleeding Through genaamd)

WALLS OF JERICHO komt uit MotorCity - or should we say MetalcoreCity - Detroit en ze staan garant voor een goede en energieke live show. Vooral bekend door de stoere frontchick Candace Kucsulain die haar mannetje behoorlijk staat op het podium. In tien jaar tijd heeft de band zich opgewerkt tot de eredivisie van de metalcore-scene en het vijftal maakt een mix van metal, old school hardcore, thrash- en melodische metal en de afwisselende brul- en cleane zang van Candace maakt dit tot een unieke stijl.

De Amerikaanse death metal sensatie van dit moment THE FACELESS doet goede zaken. Tours met The Black Dahlia Murder, Necrophagist en Nile waren al een feit. Fans van het hardere en meer technische werk zullen met open mond staan kijken naar deze jonge doch zeer ervaren honden.

Na zo'n tien jaar stilte komt het Duitse vijftal COPYKILL, aanstichters van de Ruhrpott Hardcore Mosh, in februari 2010 met een nieuw album. Dat blijkt niet zomaar een opvolger op de debuutplaat 'Victim or Witness': de band brengt nog steeds zijn zware en woeste Ruhrpott hardcore geluid, maar nu gemixt met een veel volwassener muzikaal schrijfwerk. Dus maak je op voor een show met 'Fucking Restless' nummers en die verpletterende mosh!

ARMA GATHAS, de nieuwe band van Ché (ex-Born From Pain zanger), zal deze dag openen.

Algemene informatie: Aanvang 16:00 | Zaal open 15:00 | VVK vanaf 29-5-2010
Tickets € 20,00 excl. service- en transactiekosten | Kleine Zaal
Verplaatste show van de WATT Rotterdam naar 013

http://www.013.nl

neuroticruud
Posted 22-06-2010 23:22 by neuroticruud Wijzig reactieProfiel van neuroticruudQuote dit bericht

Voor de mensen die niet naar Graspop gaan, prima zondagmiddag besteding in Tilburg komende zondag dus!

neuroticruud
Posted 27-06-2010 10:50 by neuroticruud Wijzig reactieProfiel van neuroticruudQuote dit bericht

Vanmiddag dus mensen!

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 27-06-2010 11:52 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Hoe lang speelt The Faceless ?

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com