|
Auteur: |
|
|
HARD HARDER HARDST DIT WEEKEND: vrijdag: Antillectual + support zondag: o.a Agnostic Front, Discipline, This Is Hell eva 9/5 H20 15/5 Kill Spectator (cd presentatie)+ Maypole (reunion) 20/5 GBH + Gewapend Beton 28/5 Insomnium + Ghost Brigade 5/6 Jesus And The Gure + Vigilante 12/6 Coheed and Cambria 15/6 The Dillinger Escape Plan 17/6 Devildriver + 3 Inches Of Blood 30/6 Devin Townsend Project 19/7 Loudness (only club show in BeNeLux) 23/7 Anne Clark Kaartverkoop is inmiddels van start gegaan. www.dynamo-eindhoven.nl |
|
En ik maar wachten totdat D.R.I aangekondigd zou worden |
|
En Dynamo outdoor, gaat dat dit jaar ook weer plaatsvinden? |
|
Das toch gewoon elk jaar? Heb er dit jaar ook nog niks van gehoord though. |
|
quote: Okay, bericht van een insider... Op dit moment hebben we een probleem met de locatie. Er is geen vergunning afgegeven voor het plein bij Dynamo vanwege bezwaren van omwonenden tegen geluidsoverlast (ik vraag me af waarom je dan in een binnenstad van een stad als Eindhoven gaat wonen, maar vooruit). Sander, onze regissseur, is nu aan het kijken voor een geschikte andere locatie om en nabij de binnenstad. Een mogelijkheid is bekeken, maar die wordt logistiek (voorzieningen dus) erg lastig. Er wordt hard aan gewerkt, maar er kan nog niets bevestigd worden qua acts en dergelijke. Zodra ik meer weet, weten jullie het via dit topic niet veel later. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Loudness ben ik bij, vette shit. En wat betreft outdoor.. zou echt doodzonde zijn als het niet meer door mag gaan. Ieder weekend is het een totale ellende herrie/vechtpartijen -> stratumseind, en dan mag je niet 1 dag een festival houden? vreemd wat mij betreft. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
We zijn er fokking druk mee bezig!! |
|
quote: Nee, noem eens een maatregel van openbaar bestuur op die logisch en rechtvaardig is; de gemeente heeft liever pillenslikkende dance-klanten dan die bierzuipende headbangers (de politie andersom, maar goed). Maar er is al een aansprekende hoofdact die ik pas bekend mag maken als Outdoor een "go" is; en zoals je ziet werkt Sander er fokkin' hard aan (en anders gaan we die dag met zijn allen lekker rellen in Eindhoven ) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Index / Concerten |