|
Auteur: |
|
|
Zag hier nog geen topic voor staan en het is alweer snel. Dus bij deze Braindeadfest 2010 Een lekker avondje gore-grinden! Deur open om 17.00 - Schade 9 euro. Met de bands: Squash Bowels (pol) Darkall Slaves (fr) Fumes of Decay Anal Penetration Anal Whore (de) Molested (uk) Shredded Cunt Equator Conspiracy of the Possessed www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Staan wel leuke namen tussen. Denk alleen niet dat dit 'm gaat worden. |
|
quote:+1 Denk dat ze dan teveel concurrentie aan Neurotic Death Fest zouden hebben. |
|
Morgen alweer. Alleen heeft Squash Bowels helaas afgezegd En was er geen tijd meer om een waardige vervanger te vinden. Daarom is de schade nu verlaagd naar 6 euro. En word het toch wel weer een mooi feestje. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Waarschijnlijk aanwezig! |
|
Het was weer mooi zeg! Niet zo druk door alle concurrerende festivals in Emmen, Assen en Groningen. Maar wel supergezellig, gave bands met als uitschieters Fumes Of Decay die hun gaafste optreden tot nu toe gaven. Anal Penetration en Darkall Slaves die een waardige headliner waren. Alleen jammer dat de laatste act ( alle eenmansbandjes samen) niet door mocht gaan Maar verder was het weer een geslaagd dagje. De foto's zijn te zien op myspace en hyves. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
was zeker een geslaagd feestje ondanks afzeggen van die kutpolen.. en nu weet ik ook wie nakooma is |
Index / Concerten |