|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben aanwezig, maar niet echt voor de metalbands eigenlijk. |
|
quote: Voor metal moet je ook niet echt op sziget zijn, maar ben wel blij dat ze wat degelijke metal dit keer gepland hebben. Maar voor Muse en Faithless ben ik ook wel te vinden! Je komt voor de hele week? Op de camping? Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk! |
|
Jep, 8 dagen geloof ik. |
|
quote: Al vaker geweest neem ik aan? Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk! |
|
Nope, wordt mijn Sziget ontmaagding. |
|
Zo te zien ben jij ook de enige hier op het metalforum die Sziget wat boeit. Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk! |
|
Ik ben vorig jaar geweest, leuk festival en goed te combineren met een dagje boedapest of verder hongarije in. Aanrader: ga gewoon met het vliegtuig en niet per auto of fucking Sziget express Of je moet het leuk vinden om 20 uur opgesloten te zitten tussen schreeuwende en zuipende pubers (incl. treinpersoneel) |
|
Precies, alhoewel dat bij mij dan minder speeelt, aangezien ik hier sowieso woon. Ben zeer te spreken iig over het programma dusver, kan weinig meer fout gaan. Die sziget express trein lijkt me idd helemaal niks, vier dagen in een trein opgesloten met snuivende, rokende, zuipende pubertjes... Je moet er van houden! Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk! |
|
quote: Ik was er vijf jaar geleden, maar aangezien de tickets inmiddels ruim honderd euro duurder zijn geworden, de line-up minder interessant is dan toen en bijna de helft van de bezoekers tegenwoordig Nederlander is hoef ik er niet meer echt heen. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Vier dagen? Ik ga gewoon vliegen, schiet tenminste op. |
|
quote: Ja, daar heb je wel een goed punt inderdaad. Was er vorig jaar ook één dagje, en ik heb meer nederlands horen lullen dan hongaars... Maar vind je dit dan een slechte line-up? Stukken beter dan vorig jaar en er moeten nog een behoorlijk aantal bands bijkomen... En ja, 200 EUR voor een weekticket is meer dan het eigenlijk waard is. Maar ja, meer hebben we hier niet helaas. Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk! |
|
Nee hoor, prima line-up verder. Paar jaar geleden was gewoon meer mijn ding met o.a. Ministry, Morbid Angel en Satyricon. Maarre, check Exit Festival in Servië eens! Beetje wat Sziget in het verleden was: betaalbaar, gave line-up, nog niet bekend bij het grote publiek. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Sziget is een prachtig festival als je een mix van muziekstijlen wil. Afgelopen twee jaar geweest, aanrader. En de metal lineup is deze keer redelijk, net als twee jaar terug. Vorig jaar trok MetalHammer zich terug als sponsor en was het idd ruk (Satyricon, Bridge to Solace)... lekker chaotisch festival zonder regels, grote biertjes (0,6 liter)... |
|
En... Infected Mushroom |
|
quote: +1 "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: 200 euro? Als je ze voor 1 mei bestelt, 170... Kan erger... "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: 'Niet voor de metal, want ik heb namelijk een hele brede muzieksmaak en dát wil ik jullie even vertellen op een metalgerichte forum' /vertaling headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
:') Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Niets mis mee toch? |
|
quote: In andere topiques kan het er soms vanaf druipen hier vind ik het gewoon een normale post. NP : Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Waaruit blijkt een waardeoordeel? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Eh, uit je intonatie, aangevuld met een sarcastische smiley voor degenen die het eventueel niet begrijpen? Zomaar een ideetje hoor.. :') |
|
quote: Wow, je hebt mij helemaal door, knap hoor. |
|
lol eerst dat van kwelgeest nu deathwish, Naturens Galleri jongen jij bent mij er eentje,. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Jouw sarcastische ontleding van zijn post. ps. De kans dat ik dit jaar op Sziget ben (met Elmar en co) is groot [Dit bericht is gewijzigd door R. op 27-04-2010 17:46] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |