|
Auteur: |
|
|
Hatefest : Deicide Mayhem Belphegor Varg Urgehal Woensdag 10 November 2010 Bibelot - Dordrecht |
|
Waarom nu weer op een woensdag. |
|
Omdat het misschien een tour is die meerdere landen aan gaat doen? don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Joh, nee, echt waar . Mijn opmerking was meer in de trant van: jammer dat het dan voor mij niet gaat lukken. |
|
Heen! Belphegor heerst! Evil Dick |
|
In Bibelot?? |
|
Eerst maar eens zien welke bands er nog over blijven in de tour en vervolgens of ze niet op een normale dag ergens dichterbij staan (in Duitsland bijvoorbeeld). |
|
Kaarten gaan 30 euro kosten en de voorverkoop start op 24 april. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 21-04-2010 20:33] |
|
met of zonder Glenn? |
|
Dat is nog een verassing |
|
Oeh. |
|
Ik ben d'r ook bij, is pas over maanden, maar ik heb er zin an Het doet maar even pijn! |
|
Waarschijnlijk wel. =) |
|
quote: |
|
Hehe, ergens verbaast het me niks. [Dit bericht is gewijzigd door Ancient Times op 20-05-2010 20:27] |
|
quote: Mij evenmin; Morfeus wist me namelijk al te vertellen dat dit nog helemaal niet zeker was en hij daarom van niets wist. Ach ja, in ieder geval Mayhem op de EMM... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Toch weer gelijk gekregen dus... |
|
quote: *trouwe echtgenote-modus aan* Wat jij gelijk hebt lieve *trouwe echtgenote-modus uit* Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Index / Concerten |