IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : wie speelt in welke band? Vorige pagina
ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 19-06-2001 12:35 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

agh... ik blijf het ook wel doen.. maar alleen af en toe voor de lol.. ik heb het oook gewoon heel druk met ander dingen weetje....

hehehehe ik heb het ook wel eens opgenomen.... uhhuuuuu heel erg... dan...weetje gewoon alleen mn stem en dan geen achtergrond of iets... het klonk echt heeeeeeeel erg heehhe.. gelukkig ken ik er om lachen, maar ik val vandaag dan ook van de ene bui in de ander

Ik vergiet als zeef hebben

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 20-06-2001 8:53 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2001 13:30 schreef SheRa het volgende:

Oh ja, liefst ook nog ergens in Drenthe of Groningen aangezien ik geen auto of zelfs rijbewijs bezit.

Woon jij ook in het NvhL??? Tof is het hier in het hoge noorden he? Als SATANIC PANIC eens speelt kom langs!!!!!!Ga je ook naar Salacious Gods en The Wounded enzo in Vera?

[Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 20-06-2001 10:11]

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 20-06-2001 10:59 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2001 8:53 schreef 1i1ith het volgende:
Woon jij ook in het NvhL??? Tof is het hier in het hoge noorden he? Als SATANIC PANIC eens speelt kom langs!!!!!!Ga je ook naar Salacious Gods en The Wounded enzo in Vera?

Ik woon in Assen en werk in Groningen, het is hier wel okee, alleen is het nadeel dat alles zo ver weg is. Wat betreft Vera de 29ste, als het allemaal een beetje meezit (geld enzow) ben ik daar zeker bij!!! Dat wordt dan echt een top weekend met Waldrock de dag erna

Dead things grow from deep inside...

Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 20-06-2001 12:07 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2001 10:59 schreef SheRa het volgende:
... en werk in Groningen...

ik ook

No regrets and no remorse...

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 20-06-2001 16:19 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Woon je daar ook? Ik vinnut behoorlijk lastig om steeds met het openbaar vervoer te moeten, maar daar wonen, kweetnie, te druk voor me geloof ik.

(Oei, dit is wel erg ver van het topic verwijderd )

[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 20-06-2001 16:19]

~AldraHN
Usericon van ~AldraHN
Posted 20-06-2001 21:18 by ~AldraHN Wijzig reactieProfiel van ~AldraHNQuote dit bericht

Ikzelf speel in een heeeeeel beginnend bandje, genaamd Svartes Lighet.... old school black metal in de lijn van de bv Fimbulwinter en de oude Gorgoroth....

Speel gitaar en zing(lees: krijs lees:ziekelijk) .....maarre nummers schrijven kan ik ook geen kloot van....

Be disturbed by the face inside....

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 20-06-2001 23:16 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 20 juni 2001 12:07 schreef Amarantha het volgende:
ik ook

ik ook

Suck my piss

Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 20-06-2001 23:38 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2001 16:19 schreef SheRa het volgende:

Woon je daar ook? Ik vinnut behoorlijk lastig om steeds met het openbaar vervoer te moeten, maar daar wonen, kweetnie, te druk voor me geloof ik.

(Oei, dit is wel erg ver van het topic verwijderd )

nee, woon elders. Hoewel in bezit van auto reis met interliner naar het werk, beter dan in file staan.
(ik weet het, dit is errug off topic )

No regrets and no remorse...

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 21-06-2001 16:33 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Misschien moeten we een topic openen over werken in Groningen

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 21-06-2001 22:36 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

is goed doen we!!!

Suck my piss

Devoraz
the Transgressor
Usericon van Devoraz
Posted 06-07-2001 21:59 by Devoraz Wijzig reactieProfiel van DevorazQuote dit berichthttp://www.nightmarepatrol.net

Ik ben zanger van diverse bands geweest. Eerst van lokale band 'Sensor' (nooit verder dan oefenruimte), later de coverband 'Fingers Crossed' waarmee we diverse optredens in het land hebben gedaan en als laatste de band 'Royalty' waarmee demo's zijn opgenomen en mee opgetreden is. 'Royalty' bestaat nu alleen nog als een project van de gitarist en mezelf. Verder ben ik bezig een Black Metal band te vormen, genaamd "Majestic Minority". Momenteel ben ik nog het enige bandlid

I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie!

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 08-07-2001 2:10 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2001 10:10 schreef ro=zizboos het volgende:
en als ik dan ga schreeuwen (of hoe je het wilt noemen) dan... dan ben ik binnen een uur hartstikke schor...
ik kan het gewoon niet...

hmm... ik ken het gevoel. Die zanger van ons kan echt met gemak 3 uur vol grunten als een bezetene zonder schor te worden. Als ik 1 grunt klank naar buiten gooi heb ik al geen stem meer.....

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com