|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Woon jij ook in het NvhL??? Tof is het hier in het hoge noorden he? Als SATANIC PANIC eens speelt kom langs!!!!!!Ga je ook naar Salacious Gods en The Wounded enzo in Vera? [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 20-06-2001 10:11] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Ik woon in Assen en werk in Groningen, het is hier wel okee, alleen is het nadeel dat alles zo ver weg is. Wat betreft Vera de 29ste, als het allemaal een beetje meezit (geld enzow) ben ik daar zeker bij!!! Dat wordt dan echt een top weekend met Waldrock de dag erna Dead things grow from deep inside... |
|
quote: ik ook No regrets and no remorse... |
|
Woon je daar ook? Ik vinnut behoorlijk lastig om steeds met het openbaar vervoer te moeten, maar daar wonen, kweetnie, te druk voor me geloof ik. (Oei, dit is wel erg ver van het topic verwijderd ) [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 20-06-2001 16:19] Dead things grow from deep inside... |
|
Ikzelf speel in een heeeeeel beginnend bandje, genaamd Svartes Lighet.... old school black metal in de lijn van de bv Fimbulwinter en de oude Gorgoroth.... Speel gitaar en zing(lees: krijs lees:ziekelijk) .....maarre nummers schrijven kan ik ook geen kloot van.... Be disturbed by the face inside.... |
|
quote: ik ook Suck my piss |
|
quote: nee, woon elders. Hoewel in bezit van auto reis met interliner naar het werk, beter dan in file staan. (ik weet het, dit is errug off topic ) No regrets and no remorse... |
|
Misschien moeten we een topic openen over werken in Groningen Dead things grow from deep inside... |
|
is goed doen we!!! Suck my piss |
|
Ik ben zanger van diverse bands geweest. Eerst van lokale band 'Sensor' (nooit verder dan oefenruimte), later de coverband 'Fingers Crossed' waarmee we diverse optredens in het land hebben gedaan en als laatste de band 'Royalty' waarmee demo's zijn opgenomen en mee opgetreden is. 'Royalty' bestaat nu alleen nog als een project van de gitarist en mezelf. Verder ben ik bezig een Black Metal band te vormen, genaamd "Majestic Minority". Momenteel ben ik nog het enige bandlid I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! |
|
quote: hmm... ik ken het gevoel. Die zanger van ons kan echt met gemak 3 uur vol grunten als een bezetene zonder schor te worden. Als ik 1 grunt klank naar buiten gooi heb ik al geen stem meer..... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |