![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
quote: Uhm was Rotterdam sowieso niet al de grootste haven van de wereld? ![]() |
|
quote:Dat is al een aantal jaar niet meer zo. Het is nog wel de grootste haven van Europa. ![]() |
|
quote: Daar gaan we weer; het is friet godverdomme ![]() Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Friet in Vlaanderen, patat in Nederland. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
En dan stallen we al het uitschot (marokkanen, tokkies, enz) net als vroeger weer in Drenthe. ![]() ![]() |
|
quote: Waar haal je de benodigde 21 miljard vandaan? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Simpel; Zandvoort en Zeeland leasen aan de oosterburen, ze zitten er toch al ![]() Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Tssk. Die graven zich in en betalen niet. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Niet betalen is kuil dichtgooien terwijl ze er nog inliggen; dat zal ze leren. En anders leasen we Amsterdam aan die drugsgebruikende hippies uit Amerika, kan ook nog... Zijn we en van Amsterdam af, en Rotterdam heeft dan eindelijk een eigen feestdag. Zoiets? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Nou ik stel me ook verkiesbaar. Ik heb nog wat subliminale commando's geleerd op de Middelbare school voor marketing waar ik toch niets meer mee doe omdat ik uiteindelijk maar gewoon wat varkens ben gaan fokken. En daar je voor fokkerij geen subliminale technieken nodig heb vraag ik jullie even in trance te raken. (staar bijvoorbeeld even een minuutje naar het beeldscherm of steek een lekkere joint op ...) Dan zeg je heel snel: IK STEM . O jee O jee. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 19-08-2015 17:06] Terwijl je je aan mij denkt; wordt ik agressief ![]() |
|
Mijn stem heb je. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
![]() Ik stem O jee O jee [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 19-08-2015 17:06] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: je baalt er nog steeds van dat we geen nummer over jou hebben geschreven he? ![]() |
|
Zijn alle ministerposten al gevuld? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |