|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
+- Idd Suck my piss |
|
Wie gaan er morgen allemaal naar tDEP&Textures? |
|
vanavond toch? in tivoli? |
|
whoops idd vanavond |
|
maar ik ga er dus wel heen vanavond! ook tof dat textures weer het voorprogramma is. |
|
Gister geweest en het was geweldig, Textures erg goed, dat nieuwe nummer klonk best lekker. DEP was weer als vanouds, die gaan volgens mij nooit vervelen live. |
|
prima vermaakt gisteravond! |
|
Absoluut! En Textures was ook goed opdreef, dat nieuwe nummer heerschte echt zwaar! |
|
Ik ben normaal niet echt kapot van dit soort muziek maar zaterdag in Anrhem heerschte deze band verdomd hard Alleen jammer van de slechte lichtshow |
|
Dillinger escape plan is wel vet. candiria trouwens ook en poliepje zei op de eerste pagina geloof ik iets over zarathustra... vrienden van me spele in die band en jullie moete ze cker gaan checken Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace! |
|
heb ze vorig jaar in Vera gezien...errug gaaf! en ik moet zeggen dat het album met Mike patton wel de beste is, maar als Mike patton fan ben ik wel enigszins bevooroordeeld Had ze graag dit jaar gezien op de Arnhem Hardcore Meeting gezien, maar helaas ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
TDEP heerscht, van de S/T tot Miss Machine, ik zet ze allemaal graag op. Misschien dat ik de "Mike Patton EP" Irony Is A Dead Scene het liefst opzet omdat die CD weer typisch Patton is. |
|
Op vrijdag 17 juni a.s. staat Dillinger Escape Plan (USA) exclusief in Willemeen (samenwerking met de Goudvishal), Arnhem. De onderhandeling met Chimaira zijn nog bezig, das dus even afwachten. Interesse: bel: 026-4426021 en reserveer! Kosten zijn ongeveer 12,50 E. Aanvang ongeveer 20.00 uur. Hoor en vertel het door! www.willemeen.nl www.goudvishal.nl |
|
Zeg eens, kunnen we in de goudviskom nu al reserveren voor Suffocation? Nee zeker he? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
euh weet ik niet eigenlijk, probeer en vindt uit! |
|
Ja, nee dus. Op de site kan je reserveren tot 11 juni, da's over tien dagen. Gelukkig maar.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
helaas kan ik niet... gelukkig komen ze op fields of rock.. maar dan tegelijk met slayer |
|
En ze staan ook nog eens op graspop! |
|
quote:één van de meest intensieve livebands die'k ken |
|
quote:Shiit, heen!!! |
|
ja, hoorde dit nieuws gistermiddag ook. Erg cool. Iig. is Malkovich ook van de partij die avond... We don't take it, we just fake it... |
|
Op Lambgoat was er de mogelijkheid om een vraag aan Greg Puciato (zanger) te stellen en hij heeft ze uiteindelijk allemaal beantwoord! Wel ff de moeite waard om te checken, zitten leuke vragen, leuke antwoorden, leuke anekdotes tussen. http://www.lambgoat.com/features/interviews/dillinger_escape_plan3.aspx |
|
cool stukje... zijn die gasten nu niet op tour met megadeth? |
|
quote: |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |