|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Doet mij aan Lifelover denken, niet best. |
|
Hm, vind toch wel stuk anders dan Lifelover. Was op deze band weer vrij snel uitgekeken eigenlijk. |
|
Die nieuwe klinkt heel anders dan de voorganger. Een stuk opgewekter. |
|
Ik trek Everything enorm goed Toen ik Forever Never Fails voor de eerste keer draaide werd ik behoorlijk weggeblazen. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Nummerje van die laatste beluisterd, maar dat klinkt wel heel erg post-rock ende Alcest! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Lost heeft wel leuke momentjes. |
|
die nieuwe EP is best goed uplifting en rauw [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 18-02-2013 22:27] signature |
|
goede band |
|
Zojuist voor het eerst Only the Ocean Knows geluisterd. En nu Try Not To Destroy Everything You Love, ook voor het eerst. Goede band wel. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 09-04-2014 19:49] |
|
Laatste is goed. Groeiplaat. Fijn. |
|
Hier blijft hij nog steeds niet hangen. |
|
quote: Ik haal zo de trechter er wel even bij. |
|
quote: Volledig mee eens, lekker schijfje! |
|
quote: Idem. |
|
beste een fijne plaat eigenlijk I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Pre-orders voor The Long Goodbye zijn omhoog: http://wickermanrec.bigcartel.com/product/the-long-goodbye Het album komt 23 februari uit. Hun vorige, Try Not to Destroy Everything You Love, is een fantastisch album, dus mijn verwachtingen zijn hoog. |
|
quote: Goed nieuws! |
|
En nu gaan we vegen |
|
quote: Kneus. |
|
Neen. Kult. En nu gaan we vegen |
|
Twee nummer zijn alvast te beluisteren op https://anautumnforcrippledchildren.bandcamp.com/album/the-long-goodbye Over vier dagen komt de plaat uit. Ik ben enthousiast. |
|
Voor de mensen die Spotify hebben is The Long Goodbye al te beluisteren. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 22-02-2015 15:25] |
|
Inmiddels heeft "The Long Goodbye" al wat rondes gemaakt. Ik vermoed dat het een groeier is. Blijf hem in ieder geval steeds opzetten, ondanks dat het nog niet geland is. |
|
Heb precies het zelfde als met die vorige plaat. Er blijft niets hangen. Maar ik luister het wel met plezier. Wie weet heeft deze ook een jaar nodig. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |