|
Auteur: |
|
|
Death Campaign #2 is de enige die ik heb. En hij zuigt ook nog es. Nummer 11: Vader - Torch of War. Blijkt de CD maar tot 10 te gaan. |
|
Conquest for the Empire van Rage of Achiles label krijg binnenkort die ABMS (austrian blackmetal syndicate) cd binnen, die zal ook wel lekker zijn. blackened 3 staan erg lekkere nummers op heb ook nog z'on verzamel van holyrecords/seasons of mist is ook wel lekker |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Is er weer eens geeneen online .. |
|
misschien toch nóg andere mods aanstellen wat betreft de verzamelcd's ik heb ook een verzamelaartje van Hammerheart. T is een dubbelcd en ik kwam hem een keer voor 2 euro tegen op een festival markt. Meer heb ik niet.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Bedankt Mutilator en Jenje voor de hulp ! [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 04-09-2002 17:42] |
Index / Muziek algemeen |