IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Exotic Animal Petting Zoo (mathcore/postrock)
Argh
Usericon van Argh
Posted 26-04-2010 0:11 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Exotic Animal Petting Zoo is an experimental/prog/rock band from Crown Point, Indiana that was formed in 2004 by brothers Brandon and Stephen Carr. Their initial sound combines the likes of The Dillinger Escape Plan, The Smashing Pumpkins, Deftones, and Sigur Rós.

http://www.myspace.com/exoticanimalpettingzoo

Vond dat ik toch maar even dit topic moest openen, wat een ontdekking zo op deze eerste zomerse zondag! Ben er helemaal weg van en wil het dus even flink hypen hier aangezien de band vrij onbekend is verder... helaas nog maar 1 album uit (maar wat voor één!) De muziek vergt wel veel inspanning en aandacht maar is werkelijkwaar subliem inelkaar gestoken. De genre's en afwisseling vliegen je om de oren. De cleane vocalen zijn een beetje wennen maar erg mooi imo... van dillinger chaos tot atmosferische postrock, deze combinatie werkt voor mij uitstekend daar het 2 van m'n favo genres zijn! Checken!

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 26-04-2010 0:14]

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 26-04-2010 0:25 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Hij staat op de nog-te-luisteren-lijst, ik ben zelf niet zo kapot van de zang op de 2 filmpjes, maar ik denk dat een kameraad van mij dit wel lust. Als hij langskomt zal ik het zeker eens opzetten.

Argh
Usericon van Argh
Posted 26-04-2010 0:30 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

heb er net een shirt van besteld haha... benieuwd wat die maat van je ervan gaat vinden ik geniet nu al iets te lang de gehele dag van dit album, ik wil er zelfs niet van gaan slapen haha... het overkomt me nauwelijks dat ik bij de eerste klanken helemaal verkocht ben aan 1 band.

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 27-01-2012 1:07 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Argh
Usericon van Argh
Posted 27-01-2012 1:31 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Valt op het eerste gehoor in vergelijking met ouder materiaal een beetje tegen, vrij 'poppy' en het mist een beetje de sfeer van het debuut ofzo... hrm

Argh
Usericon van Argh
Posted 27-01-2012 1:45 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

en mijn god wat heb ik een herinneringen aan de tijd dat ik dit topic opende...

iPim
Usericon van iPim
Posted 27-01-2012 1:46 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2012 1:45 schreef Argh het volgende:
en mijn god wat heb ik een herinneringen aan de tijd dat ik dit topic opende...

Mooi toch

Argh
Usericon van Argh
Posted 27-01-2012 2:12 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ja, als professor barrabas m'n buurman was geweest ging ik ff bij 'm op bezoek nu...

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-01-2012 16:28 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik ga die ene plaat eens checken, staat al langer op de veel te lange lijst.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Argh
Usericon van Argh
Posted 16-02-2012 2:18 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2012 16:28 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik ga die ene plaat eens checken, staat al langer op de veel te lange lijst.

Al gedaan inmiddels? Meer dan de moeite waard! Blijft nog immer vrij origineel wat mij betreft.

Openingstrack en eerste woorden/screams; HERE I AM! Kippenvel moment haha

Check die funk op 01:04;

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 16-02-2012 2:28]

iPim
Usericon van iPim
Posted 11-05-2012 0:52 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Arghie!!!! Al is het wel allemaal beduidend minder crazy dan die eerste, maar dat is ook een regelrechte klassieker.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 11-05-2012 1:04]

Argh
Usericon van Argh
Posted 02-08-2012 4:39 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Videoclipje/nieuw nummer

Heb 't nieuwe album nog steeds niet beluisterd omdat ik de vrijgegeven nummers wat vond tegenvallen.. maar dit clipje doet me wel hunkeren naar meer *Todo list*

Edit: Goede jampotglazen hipsterbril ook die drummer.. Taking it to the next level!

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 02-08-2012 4:47]

Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 03-08-2012 0:15 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Eea klinkt interessant. Meer van checken.

When your people matter, menstrual health matters

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com