![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Can you say BLUBBER? Donderdag 20/5 Simplon, Groningen Kleine zaal Open: 21:00 Gratis Entree Line-up/timetable 22:00-22:30 Fumes of Decay 22:45-23:15 Abducted 23:30-00:15 Stoma www.myspace.com/fumesofdecay www.myspace.com/abductedband www.myspace.com/stomagrindcore www.simplon.nl Komt Allen! ![]() |
|
Beetje vaak Abducted de laatste tijd. ![]() |
|
quote: Had deze show al eerder geregeld dan de Aborted show van laatst. Vandaar de Blubber overkill. Gewoon bier komen drinken ![]() ![]() |
|
Weet ik, Merlijn vertelde het nog ![]() ![]() |
|
Ben er wel weer bij ![]() www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! ![]() |
|
ik ook vast wel ![]() ![]() |
|
Sorry voor iedereen die een Abducted overkill krijgt, ik beloof plechtig dat we hierna een jaar niet meer in Groningen gaan spelen ![]() Maar heb wel verdomd veel zin in deze vieze party ![]() ![]() |
|
Timetable: 21:00 open 22:00-22:30 Fumes of Decay 22:45:23:15 Abducted 23:30-00:15 Stoma ![]() |
|
abducted heeft een bassist minder las ik hier ergens??? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Dit wordt de laatste show met Emile. ![]() |
|
Hij blijft een goede vriend van ons, maar in bandopzicht bleek het helaas toch niet helemaal te werken op den duur ![]() |
|
quote: dat is jammer. succes zowieso. Hij heeft iig genoeg muzikale projecten om zich te vermaken mij dunkt! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Dat zeker, haha... Maar wij moeten dus wederom op zoek naar een bassist, dat is moeilijk ![]() |
|
quote: Haha, inderdaad! ![]() |
|
Veel succes Abducted met het zoeken naar een nieuwe basspelert. Gaat zeker lukken. ![]() www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! ![]() |
|
En dit komende donderdag alweer, wie komt? ![]() ![]() |
|
Wat een enthousiasme weer hier ![]() Maar gelukkig is er altijd lekker veel volk op de been op die donderdagavonden ![]() ![]() |
|
Nou ok om BlackWizard een plezier te doen maken we toch ff een lijstje wie er allemaal komen morgen. ![]() ![]() - Nakooma www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! ![]() |
|
- Nakooma - Lalena ![]() |
|
weet nog niet.. moet tot 22:00 werken... daarna nog naa rhuis rijden en richting de simplon kruipen.. wat is eht speelschema? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
ow, speelschema zie ik nu, hahahah Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Misschien komen irritante klootzak en ik ook wel even langs... ![]() |
|
Doe die avond het licht al in Platform. ![]() Succes however! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Was wel van plan om te komen, maar grieperig met lichte koorts hier dus ik kijk het nog ff aan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Oh ja? ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |