|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Can you say BLUBBER? Donderdag 20/5 Simplon, Groningen Kleine zaal Open: 21:00 Gratis Entree Line-up/timetable 22:00-22:30 Fumes of Decay 22:45-23:15 Abducted 23:30-00:15 Stoma www.myspace.com/fumesofdecay www.myspace.com/abductedband www.myspace.com/stomagrindcore www.simplon.nl Komt Allen! |
|
Beetje vaak Abducted de laatste tijd. |
|
quote: Had deze show al eerder geregeld dan de Aborted show van laatst. Vandaar de Blubber overkill. Gewoon bier komen drinken |
|
Weet ik, Merlijn vertelde het nog |
|
Ben er wel weer bij www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
ik ook vast wel |
|
Sorry voor iedereen die een Abducted overkill krijgt, ik beloof plechtig dat we hierna een jaar niet meer in Groningen gaan spelen Maar heb wel verdomd veel zin in deze vieze party |
|
Timetable: 21:00 open 22:00-22:30 Fumes of Decay 22:45:23:15 Abducted 23:30-00:15 Stoma |
|
abducted heeft een bassist minder las ik hier ergens??? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Dit wordt de laatste show met Emile. |
|
Hij blijft een goede vriend van ons, maar in bandopzicht bleek het helaas toch niet helemaal te werken op den duur |
|
quote: dat is jammer. succes zowieso. Hij heeft iig genoeg muzikale projecten om zich te vermaken mij dunkt! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Dat zeker, haha... Maar wij moeten dus wederom op zoek naar een bassist, dat is moeilijk |
|
quote: Haha, inderdaad! |
|
Veel succes Abducted met het zoeken naar een nieuwe basspelert. Gaat zeker lukken. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
En dit komende donderdag alweer, wie komt? |
|
Wat een enthousiasme weer hier Maar gelukkig is er altijd lekker veel volk op de been op die donderdagavonden |
|
Nou ok om BlackWizard een plezier te doen maken we toch ff een lijstje wie er allemaal komen morgen. - Nakooma www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
- Nakooma - Lalena |
|
weet nog niet.. moet tot 22:00 werken... daarna nog naa rhuis rijden en richting de simplon kruipen.. wat is eht speelschema? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
ow, speelschema zie ik nu, hahahah Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Misschien komen irritante klootzak en ik ook wel even langs... |
|
Doe die avond het licht al in Platform. Succes however! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Was wel van plan om te komen, maar grieperig met lichte koorts hier dus ik kijk het nog ff aan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Oh ja? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |