|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Epische show en daarnaast gewoon goede albums. The Stings Of Conscience dan niet zo, maar The Oncoming Storm, III: In The Eyes Of Fire en The March zijn in mijn ogen juweeltjes. Wanneer gaan ze weer de studio in? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dit jaar zouden ze met een nieuwe plaat komen, dacht ik. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Des te meer reden om syyyyyked te zijn FYI: excuseer mijn fanboyness. Unearth was de band die mijn liefde voor metalcore deed ontpoppen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nog steeds de beste 'metalcore' imho |
|
Nasty en Bane aan line-up toegevoegd Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Fuck, Bane is wel heel erg tof. Nasty niet. |
|
Bane inderdaad en Nasty kan wel wat brengen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Jawel, Nasty, alles verdomme naar de kloten I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nasty was hard gisteren! |
|
Waar traden ze op dan? Nasty is het altijd wel waard om live te zien. Hoe kleiner de keet en hoe meer volk, hoe meer spektakel I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
http://www.last.fm/festival/1864886+Black+Star+Festival Was wel hard, maar ik vond het wel een redelijk rustig publiek voor een hardcore show, er waren natuurlijk wel moshers maar het pleintje voor het podium was toch opvallend leeg.. |
|
Hm, jammer van de opkomst dan, want ik zie daar al een stuk of vijf harde moshbands staan. Hoe was In Blood We Trust? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Duidelijk één van de betere bands, samen met Pay No Respect! Ik kende die twee bands nog niet (ik ben niet zooo heel erg thuis in hardcore ) maar ze klonken erg overtuigend! |
|
Full Blown Chaos erbij Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Haha, dat begint er echt al briljant uit te zien! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Was tevens meteen de laatste naam dacht ik. ''Folks, all dates are finally confirmed and with FULL BLOWN CHAOS Hell On Earth Tour 2011 is complete! Yes!'' [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 17-05-2011 10:38] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat maakt dus zes namen ipv de zeven van vorig jaar. Ik ben benieuwd waar de trein in België langskomt. Oh: Trix dus. Ideaal [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 17-05-2011 10:41] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Op mijn verjaardag! Ik ga denk ik de 28e naar Hilversum, hoe kut het OV daar ook is. Van mij had het wel een bandje minder gemogen nog. Nu heeft elke band 30 speelminuten en Unearth 50 minuten ofzo. Ik heb liever iets langere shows. Line-up is wel vele malen beter dan vorig jaar, hoewel de line-up van vorig jaar mij beter beviel. Alleen waren de genres toen teveel verdeeld. De hardcorefan kwam voor Terror en thick as blood, niemand kwam voor vera cruz, ik kwam voor every time i die, een aantal scenesters voor all shall perish en the acacia strain --> te verdeeld. Deze line-up is met Unearth + Evergreen Terrace + Casey Jones en Nasty + Full Blown Chaos beter verdeeld, vind ik. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Noem je de enige leuke band van de hele tour niet :p Full Blown Chaos is wel ok maar hebben eigenlijk maar één leuk album (Heavy Lies The Crown) |
|
Ja Pim, je vergeet Bane. Briljante live-band! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ja, maar die paste niet zo lekker tussen de andere 2 rijtjes. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Had liever dat Bane alleen op tour kwam met een paar gave locals dan die troep die voor de rest op de tour staat. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |