|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik doe even een Hypnosje! Totaal geschifte mathcore uit New Jersey! Voor liefhebbers van Dillinger Escape Plan/Iwrestledabearonce en andere idiote herrie. Dikke bak chaosherrie gemengd met (latin)jazz en andere leuke 'gimmicks' http://www.myspace.com/tntllu Helaas zijn ze ermee opgehouden Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik begin een beetje moe te worden van al die trendy idioten. |
|
Kicke bandje Zangisminderwelhelaas. |
|
quote: :'))) |
|
quote: :') Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Klinkt interessant, ik ga die laatste eens luisteren! |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
HOE fucking VET is dit Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Muzikaal klinkt het best lekker ik trek alleen die zang voor geen meter. Net Donald Duck met een burn-out. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 01-05-2010 19:27] |
|
Hehe, ja de 2 (!) zangers hangen wat meer richting de screamo aan , veel geschreeuw op de oortjes, afgewisseld met grunts en kleine stukjes cleane zang... ik trek het wel! Duurt trouwens wel even om erin te komen, ontzettend veel afwisseling per nummer, chaoscore... maar het zit wel briljant inelkaar. Videoclipje; Ze bestonden 10 jaar, na het vertrek van 1 van de zangers vorig jaar en een korte tour met 1 zanger hebben ze besloten ermee op te houden.. jammer! Maar nog wel 4 albums te checken gelukkig Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
eigenlijk is het gewoon breakcore met instrumenten Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik was te snel met mijn mening, dit is behoorlijk gaaf! |
|
Ook maar eens proberen dan. |
|
en ik was te laat met het aanmaken met een topic zie ik net haha... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Maakt niet uit, volgende is voor jou. |
|
haha daar doel ik helaas niet eens op, ik doel op dit bandtopic, waarvan ik gedacht had dat nooit iemand 'm al aangemaakt zou hebben, maar snaack (waar is die gast eigenlijk?) was me voor Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
maakt ook niet uit verder. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 02-05-2010 5:02] |
|
haha , ik heb burzum met het oudere werk iig al omgekregen hehe het kan ook niet anders dan dat dit gewoon extreem idioot/heavy/gaaf is [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 02-05-2010 5:04] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Morgen eens proberen, heb het al neergehaald. |
|
is toch niet iets voor een gemiddelde black metal liefhebber lijkt mij haha, maar goed brede smaak = baas Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
er is een nadeel aan deze muziek, ik luister al bijna een week niks anders.. en als ik nu iets minder complexe muziek luister begin ik dat ineens saai te vinden Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Dat nadeel ervaar ik al jaren. Je wil steeds vreemdere en meer freaky muziek luisteren maar gelukkig is daar genoeg van te vinden. Ontopic: Vreemd dat ik nog nooit van deze band heb gehoord. Klinkt enorm lekker dus ik heb maar even een torrent met 4 TNTLLY albums (Volgens mij de hele discografie??) aangeklikt. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 02-05-2010 9:30] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zeker gave shit. |
|
quote: Hmm, interesting. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Mathcore geeft me altijd het gevoel 'wij zijn niet cool genoeg voor grindcore dus gaan we maar moeilijk doen'. Niet te doen dus. Evil Dick |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |