|
Auteur: |
|
|
Laat niet jouw band horen, maar muziek wat je ooit eens hebt geschreven buiten bandjes om. Hierbij: http://www25.zippyshare.com/v/11290750/file.html De climax van een 6 minuten lang durend nummer, verre van af, maar de richtlijnen zijn aanwezig |
|
saai IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Tof om te horen, zal het even rust geven en morgen zelfkritisch beluisteren om die tonen te ontdekken en eventueel te veranderen |
|
Komt er nog gitaar over heen of iets anders, R.? Want hier kan ik niet zoveel mee en het doet me aan iets denken, maar ik weet zo 123 niet meer wat. |
|
Nopes, 't blijft zoals het is, misschien hier en daar kleine aanpassingen. Ik ben nu ook wel benieuwd waar het jou aan doet denken! De muziek is iig ontstaan uit een oud 'ambient' nr wat ik ergens in het jaar kruik heb gemaakt. |
|
Ik weet het weer, het pianootje doet me naar het einde toe aan dit denken. Vanaf 4:20. Het is wel net wat anders, maar voor mij lijkt het erop. |
|
Haha, mag ik even een emmer |
|
quote:Sorry. Ik had ook liever die connectie niet gemaakt. |
|
"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: allright! signature |
Index / Muziek algemeen |