IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Dhul-Qarnayn (extreme ambient black - Bahrein)
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-04-2010 0:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 27-04-2010 0:16 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Klinkt een beetje als Striborg.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-04-2010 0:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

klopt ja

maar niet constant,

ze (hij?) varieert vaak in stijl

signature

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 27-04-2010 0:32 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik vind de webpagina nogal irritant, mijn compu heeft er wat moeite mee.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-04-2010 0:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

heeft hij die???

signature

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 27-04-2010 0:47 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2010 0:36 schreef Hypnos het volgende:
heeft hij die???
Nee, die link die je hebt neergezet. Ik haal het hele album nu binnen. De "band" bestaat niet meer volgens MA. Hij heeft wel net zoveel releases per jaar als Striborg.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-04-2010 0:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, jammer dat hij ermee stopte

persoonlijke redenen

nuja, de review is af

signature

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 27-04-2010 0:53 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Persoonlijke redenen? Hij heeft een fatwa gekregen zeker.

Review morgen op FP?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-04-2010 0:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

momentje

signature

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 27-04-2010 0:56 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Hij heeft ook een Burzum tribute EP, met een eigen nummer in het noors.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-04-2010 0:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2010 0:56 schreef bokaj het volgende:
Hij heeft ook een Burzum tribute EP, met een eigen nummer in het noors.

jemig!

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/15665/test.html?nolog=on

zo, niet op reageren aub, moet nog door ER

signature

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 27-04-2010 1:02 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2010 0:58 schreef Hypnos het volgende:
zo, niet op reageren aub, moet nog door ER
Dat snap ik.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 27-04-2010 1:11 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Zijn overgangen in de nummers zijn wat minder brak dan bij Striborg, maar dat hoort ook bij de charme van Striborg vind ik. Nummer 1 klinkt ook anders dan de rest wat ik tot nu toe geluisterd heb qua productie.

quote:
Jammer van dat alcoholverbod, anders trok ieder gepiemeld wezen toch wel daarheen
De woorden toch en wel kunnen uit de zin, dat loopt wat mooier: anders trok ieder gepiemeld wezen daarheen. Nu lijkt het net alsof ze toch wel daarheen trekken ondanks het alcoholverbod.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 27-04-2010 1:15]

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 27-04-2010 2:40 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

De single Rising Eastern Legions, wat een samenwerking met een iraniƫr is als ik het goed begrijp, is een waar meesterwerkje. Dreigend en beklemmend.

hier ophalen

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com