|
Auteur: |
|
|
Mooi dat we hier Obducted heten |
|
SUPPORT YOUR LOCAL SCENE |
|
En daar hoort natuurlijk een flyertje bij! |
|
Huuu wat een lelijke mensen. |
|
Post met zulk stoer commentaar dan ook even een foto van jezelf om ons met jouw heerlijkheid te verblijden |
|
BW.Hij staat er zelf op joh! =) |
|
Denk dat ik deze laat schieten; zaterdag weer op tijd aan het werk. Misschien zaterdag wel ff naar de Emmen Metal Meeting. Zondag ook nog Ragnarok in Vera. |
|
quote: Dan vind ik het mooi, haha, hij had me beet Ik dacht, daar komt weer zo'n loze pointless zeiker langs... |
|
quote: Hehehe scherp! |
|
Ik denk dat ik deze ook maar laat schieten. De dag erop ga ik al naar braindeathfest in de Buze en zondag weer vroeg naar de Iduna toe. Maar ik zal het nog wel ff bekijken.....misschien als ik me de pleuris verveel op vrijdag dat ik misschien toch nog wel ff langskom. ik ziet wel www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Braindead fest bedoel je zeker? |
|
yup!!!..... die bedoel ik ja www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Wij gaan ook niet naar de preparty maar zijn zaterdag wel keihard aanwezig! see you at occultfest! |
|
Mensen die komen, neem je bier mee, want je kunt er dus niks kopen... |
|
quote:0_o Maar ga ik niet trekken, de avond erna alweer fiks de stad in met een groepje en ben geen 20 meer... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ben zeer benieuwd Naar Sexession... Wordt vast een leuk avondje. SUPPORT YOUR LOCAL SCENE |
|
quote: LOL! Vanavond mensen |
|
Zekers, heb er zin in Wij spelen noodgedwongen zonder bassist en waarschijnlijk moeten we vanaf vandaag op zoek naar een nieuwe... Maar daarom moet er maar extra hard gebounced worden |
|
Oei |
|
Als Abducted zonder bassist speelt dan kom ik niet hoor Geintjuh Wel jammer om te horen. Maar ikke toch wel afwezig vanaaf, heb wat anders te doen. Morgen en overmorgen gaat ik wel weer feesten [Dit bericht is gewijzigd door nakooma op 07-05-2010 16:01] www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Succes! |
|
Leuke avondje, Jammer genoeg was het niet zo druk als verwacht maar ik genoot van de bands, voornamelijk Sexession. Ik heb het gevoel dat hun een nieuwe genre binnen de metal uitgevonden hebben, anders dan anders... SUPPORT YOUR LOCAL SCENE |
|
Was zeker leuk! Jammer genoeg niet zo druk als de laatste keer in Spoorloos, maar alsnog gezellig! |
Index / Concerten |