|
Auteur: |
|
|
Als er al een soort algemeen topic bestaat over dit, gooi ik het daar wel in. :D Maar goed: Ragnarok zal begin mei in Nederland optreden (zoals het er naar uit ziet Groningen en Tilburg). Helaas voor hun zijn er dingen mis gegaan en zitten ze 10 en 11 mei zonder optreden. Ze willen graag die dagen ook ergens spelen. Iemand die ze zou willen boeken? Ze zijn op tour samen met De profundis uit Engeland en Noctum uit Spanje. Als iemand interesse heeft kan je mij mailen op liesbethhake@gmail.com Skål Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Rotterdam!!!! Tilburg????? Evil Dick |
|
Hopelijk kunnen de WAtt, of Baroeg ze helpen....zou ze graag zien! Evil Dick |
|
Mailtje naar de Baroeg is de deur uit :D Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Oh ja? We hebben anders nog niks binnen. Nee, er is geen interesse om dit te boeken. Veel te kort dag. |
|
hehe facebookmail Ah ok. :D Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Lame. hoezo te kort dag? heb je een half jaar van te voren nodig ofzo? Evil Dick |
|
Minder dan 2 weken van tevoren, op een maandag of een dinsdag. Nee, dat schiet niet op. Dat heeft de boeker van Ragnarok al meerdere keren te horen gekregen overigens... |
|
Meestal is er minstens twee weken promotie o.i.d. nodig. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Ja leek mij ook al hhehe. Ach ja.. is het proberen waard ikke sant? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Lies, tenker på Little Devil... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:+ Dat Ragnarok behaarde drollen zuigt en hoogstens 15 puisterige pubers in Dark Funeralshirts die met z'n drie-en op een avond 1 cola consumeren trekt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:hmmm kanskje det ja :D Når kommer du til Oslo vennen min? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Bareuh... |
Index / Concerten |