IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Hole in the Sky 2010
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 29-04-2010 22:06 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ook dit jaar lijkt het lekker te gaan met de line up voor HitS:
Met bands als VENOM AAAAAAAAAAAAAAAIIII
Cathedral, angel witch en Urfaust gaat mijn reis zeker weer naar Bergen :D

http://holeinthesky.no/2010/

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 03-06-2010 9:39 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

VON & AUTOPSY komen ook!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

R.
Usericon van R.
Posted 03-06-2010 9:47 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Wtf, VON?

irritante klootzak
Posted 03-06-2010 9:48 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

yeps

VON staat ook al in London dit weekend emt Watain & The Devil's Blood!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-06-2010 9:50 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

VON, blij geen fan te zijn.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 03-06-2010 13:25 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Vlucht geboekt!
Hotel geboekt!
Hoe eerder, hoe minder duur allemaal.

Bla

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-06-2010 12:25 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2010 13:25 schreef MischiefMira het volgende:
Vlucht geboekt!
Hotel geboekt!
Hoe eerder, hoe minder duur allemaal.

oh goed gedaan
ik moet nog een ticket halen. Misschien dat ik met een aantal lui al op zondag ga (gojira speelt dan)en verders uiteraard 4 dagen

Von heeft inmiddels ook al weer afgelast en er komt geen vervanging!

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 27-07-2010 16:41 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Wie gaan er nog meer die kant op?
Zeg Lies, komt Unholy Mary ook?

Bla

irritante klootzak
Posted 27-07-2010 16:56 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ik ga die kant op, aangezien we daa rmoetne speulen!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 27-07-2010 17:05 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Great!! Kan ik je eindelijk eens 'live' ontmoeten en keihard HEE KLOOTZAK roepen!

Bla

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 27-07-2010 17:08 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Wat, heb je Jim nog nooit gezien

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 27-07-2010 18:04 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Geen idee. Misschien wel.
Ik ken niet alle namen bij alle koppen...

Bla

irritante klootzak
Posted 28-07-2010 16:16 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

haha, is goed Mira.. dan drinken we een biertje...

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 24-08-2010 14:06 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

't begint vanavond!!!
Wie zit al in Bergen??

Bla

irritante klootzak
Posted 24-08-2010 14:15 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

wij zitten al 3dagen in Bergen....

ben je er vanavond Mira?

drinken we ff een biertje :D

@marcel: ben jij er eigenlijk? We crashen nu bij Radek en vroegen ons af ofje ook kwam?

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 24-08-2010 17:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2010 14:15 schreef irritante klootzak het volgende:

ben je er vanavond Mira?

drinken we ff een biertje :D

@marcel: ben jij er eigenlijk? We crashen nu bij Radek en vroegen ons af ofje ook kwam?

Ik kon geen vrij krijgen helaas, ben dus afgelopen weekend alleen in Larvik geweest en daarna meteen terug naar m'n werk. Geen HITS dus
Doe de groeten maar aan Radek

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-08-2010 12:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Waarom heet de laatste avond Hits for Kidz? Ik vind het gewoon beledigend voor de bands die dan spelen.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 26-08-2010 12:48 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 26 augustus 2010 12:17 schreef ZelThoR het volgende:
Waarom heet de laatste avond Hits for Kidz? Ik vind het gewoon beledigend voor de bands die dan spelen.

Omdat het alcoholvrije avonden zijn, anders is er een leeftijdsgrens van 18 jaar bij die concerten...

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-08-2010 12:50 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2010 12:48 schreef Vampire John het volgende:
Omdat het alcoholvrije avonden zijn, anders is er een leeftijdsgrens van 18 jaar bij die concerten...

Ah ja, zoiets vermoedde ik al, maar doet er niet zo toe; blijft een beledigende kutnaam.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 26-08-2010 12:51 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

omg VON

zelfs de haatstrijd cover was beter dan het origineel

was er 5 jaar geleden wel naartoe gegaan

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 26-08-2010 12:51]

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 26-08-2010 16:54 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2010 14:15 schreef irritante klootzak het volgende:
ben je er vanavond Mira?

Ik ben er sinds 2 dagen...Heb nog geen irritante klootzakken gezien

kweenie hoe jij eruit ziet, kom vanavond even iets klootzakkerigs roepen dan!

Bla

irritante klootzak
Posted 29-08-2010 9:54 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Mire, ik heb je neit gezien..

was er dinsdag, woendag en donderdag, maar in zulks benevelde toestand.... hahaha..

fuck, de show ging goed... haha

Paljas
Usericon van Paljas
Posted 29-08-2010 21:57 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

I like!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 02-09-2010 23:02 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2010 9:54 schreef irritante klootzak het volgende:
Mira, ik heb je neit gezien..

Ikke jou wel! Met je schattige hartje op je hoofd!

De foto's staan nu online op www.metalshots.com
4 dagen dikke pret...

Bla

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com