|
Auteur: |
|
|
Ook dit jaar lijkt het lekker te gaan met de line up voor HitS: Met bands als VENOM AAAAAAAAAAAAAAAIIII Cathedral, angel witch en Urfaust gaat mijn reis zeker weer naar Bergen :D http://holeinthesky.no/2010/ Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
VON & AUTOPSY komen ook! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Wtf, VON? |
|
VON, blij geen fan te zijn. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Vlucht geboekt! Hotel geboekt! Hoe eerder, hoe minder duur allemaal. Bla |
|
quote:oh goed gedaan ik moet nog een ticket halen. Misschien dat ik met een aantal lui al op zondag ga (gojira speelt dan)en verders uiteraard 4 dagen Von heeft inmiddels ook al weer afgelast en er komt geen vervanging! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Wie gaan er nog meer die kant op? Zeg Lies, komt Unholy Mary ook? Bla |
|
ik ga die kant op, aangezien we daa rmoetne speulen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Great!! Kan ik je eindelijk eens 'live' ontmoeten en keihard HEE KLOOTZAK roepen! Bla |
|
Wat, heb je Jim nog nooit gezien |
|
Geen idee. Misschien wel. Ik ken niet alle namen bij alle koppen... Bla |
|
haha, is goed Mira.. dan drinken we een biertje... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
't begint vanavond!!! Wie zit al in Bergen?? Bla |
|
wij zitten al 3dagen in Bergen.... ben je er vanavond Mira? drinken we ff een biertje :D @marcel: ben jij er eigenlijk? We crashen nu bij Radek en vroegen ons af ofje ook kwam? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Ik kon geen vrij krijgen helaas, ben dus afgelopen weekend alleen in Larvik geweest en daarna meteen terug naar m'n werk. Geen HITS dus Doe de groeten maar aan Radek Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Waarom heet de laatste avond Hits for Kidz? Ik vind het gewoon beledigend voor de bands die dan spelen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Omdat het alcoholvrije avonden zijn, anders is er een leeftijdsgrens van 18 jaar bij die concerten... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Ah ja, zoiets vermoedde ik al, maar doet er niet zo toe; blijft een beledigende kutnaam. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
omg VON zelfs de haatstrijd cover was beter dan het origineel was er 5 jaar geleden wel naartoe gegaan [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 26-08-2010 12:51] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Ik ben er sinds 2 dagen...Heb nog geen irritante klootzakken gezien kweenie hoe jij eruit ziet, kom vanavond even iets klootzakkerigs roepen dan! Bla |
|
Mire, ik heb je neit gezien.. was er dinsdag, woendag en donderdag, maar in zulks benevelde toestand.... hahaha.. fuck, de show ging goed... haha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
I like! |
|
quote: Ikke jou wel! Met je schattige hartje op je hoofd! De foto's staan nu online op www.metalshots.com 4 dagen dikke pret... Bla |
Index / Concerten |