|  |  | |||||
|  |  |               |  | |||
| 
 | ||||||
|  | 
| Auteur: | 
 | |||
| 
 | 
 When your people matter, menstrual health matters  | |||||||||

| 
 | 
 Ik voel weerstand om op dat linkje te klikken. Het is toch geen dance of zo?  | |||||||||

| 
 | 
 hoe gaat dat kruisteken weer?  klik mij signature  | |||||||||

| 
 | 
 *prikcontainer* signature  | |||||||||

| 
 | 
 Ja, dit liedje is echt een eigen topic waard.  | |||||||||

| 
 | 
 Zeg maar waar t wel moet staan. When your people matter, menstrual health matters  | |||||||||

| 
 | 
  SIS HOE? signature  | |||||||||

| 
 | 
 quote:Wat is het dan, postrock? edit: of metal? [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 30-04-2010 22:00]  | |||||||||

| 
 | 
 Uploaded on Genre Fri Apr 30, 2010 HipHop : Christian Rap  | |||||||||

| 
 | 
 quote:  Christian Bale Rap DINGDINGDINGDINGDINGDINGDING signature  | |||||||||

| 
 | 
   | |||||||||

| 
 | 
 quote:  DIE I'M A SUCKER I love Your .sekju'çz(!è "çviotuoe'u!ètzç' K. signature  | |||||||||

| 
 | 
 Ik ben benieuwd of deze topic het gaat halen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.  | |||||||||

| 
 | 
 quote:Alvast de groeten doen, bedoel je? Groeten aan Onweerwolf.  | |||||||||

| 
 | 
 quote: MET JE BOKAJ AVATAR   signature  | |||||||||

| 
 | 
 quote:In 2011 komt er een nieuwe avatar.    | |||||||||

| 
 | 
 quote: dat die avatar zijn zaad maar zelf opkuist ibn 12011     signature  | |||||||||

| 
 | 
 quote:Vanwaar al die agressie? En waar blijft de Dhul-Qarnyan review op de fp?  quote:Net gehoord en het is nog dance ook.    | |||||||||

| 
 | 
 quote: Soort van dark electro. Ofzo. When your people matter, menstrual health matters  | |||||||||

| 
 | 
 quote:Ik hou daar niet zo van, sorry. Hier is het electrotopic.   http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1242/16?hl=electro  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Wat is er 'dark' aan dan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.  | |||||||||

| 
 | 
 quote:Ik vind maar één electro gaaf:  Ik was zo verslaafd dat ik zelfs zelf borden met matchende vragen en antwoorden maakte. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.  | |||||||||

| 
 | 
 quote:Ja, electro.    | |||||||||

|  | 
|  | Index / Muziek algemeen |  |  |  |  |