|
Auteur: |
|
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik voel weerstand om op dat linkje te klikken. Het is toch geen dance of zo? |
|
hoe gaat dat kruisteken weer? klik mij signature |
|
*prikcontainer* signature |
|
Ja, dit liedje is echt een eigen topic waard. |
|
Zeg maar waar t wel moet staan. When your people matter, menstrual health matters |
|
SIS HOE? signature |
|
quote:Wat is het dan, postrock? edit: of metal? [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 30-04-2010 22:00] |
|
Uploaded on Genre Fri Apr 30, 2010 HipHop : Christian Rap |
|
quote: Christian Bale Rap DINGDINGDINGDINGDINGDINGDING signature |
|
|
|
quote: DIE I'M A SUCKER I love Your .sekju'çz(!è "çviotuoe'u!ètzç' K. signature |
|
Ik ben benieuwd of deze topic het gaat halen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Alvast de groeten doen, bedoel je? Groeten aan Onweerwolf. |
|
quote: MET JE BOKAJ AVATAR signature |
|
quote:In 2011 komt er een nieuwe avatar. |
|
quote: dat die avatar zijn zaad maar zelf opkuist ibn 12011 signature |
|
quote:Vanwaar al die agressie? En waar blijft de Dhul-Qarnyan review op de fp? quote:Net gehoord en het is nog dance ook. |
|
quote: Soort van dark electro. Ofzo. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ik hou daar niet zo van, sorry. Hier is het electrotopic. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1242/16?hl=electro |
|
quote: Wat is er 'dark' aan dan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Ik vind maar één electro gaaf: Ik was zo verslaafd dat ik zelfs zelf borden met matchende vragen en antwoorden maakte. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ja, electro. |
Index / Muziek algemeen |