|
Auteur: |
|
|
De zoekfunctie is er ook voor noobs. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3415433?hl=iron,maiden |
|
Zoeken op "iroin maiden" levert geen resultaten op... |
|
En ik wilde geen commentaar op schrijffouten geven. :') |
|
Iron maiden.... Valt het echt niemand op dat die laatste platen gewoon eigenlijk kut zijn en dat ze meer te doen zijn omdat Bruce terug is en Blaze gewoon tegenviel? [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 01-05-2010 8:56] Evil Dick |
|
Ik heb geen mail van je ontvangen. |
|
Hotmail heeft aids. Evil Dick |
|
Dit zijn toch wel mijn favorite maiden nummers. straks maar eens een lekker dagje maiden doen. wel zin in, al een tijd niet gedraaid dat spul 1. aces high 2. 2 minutes to midnight 3. the trooper 4. revelations 5. can I play with madness 6. rime of the ancient mariner 7. stranger in a strange land 8. the evil that men do 9. the clairvoyant 10.heaven can wait 11.wasted years 12.hallowed be thy name 13.iron maiden 14. number of the beast 15. powerslave 16. run to the hills [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 01-05-2010 9:02] Evil Dick |
|
Ik heb niet 1 CD van ze. Ook geen mp3's trouwens. Totaal geen gemis. |
|
Man.... screaaaammmm for me long beachhhh...blijft legendarisch ! geweldige band. ben echt blij dat harris toen een knieval heeft gedaan en blaze eruit geschopt heeft en bruce weer teruggenomen heeft. Evil Dick |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Eigenlijk moet maiden gewoon geen nieuwe platen meer opnemen maar alleen de klassiekers maar blijven spelen,elk nummer heerst gewoon, maar dianno blijft wel mijn favo zanger nog van maiden. Snap eigenlijk niet goed waarom ze dianno nooit hebben terug genomen nadat bruce er mee kapte Evil Dick |
|
Wanneer heb jij Maiden voor het laatst live gezien? Behalve dat braakconcert in de Brabanthallen in Den Bosch, waar ze het hele A Matter Of Life And Death album speelden, komen ze qua 'nieuwste' nummer gelukkig vaak niet verder dan Fear of the Dark. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 01-05-2010 9:16] |
|
Graspop was de laatste keer, als ik me niet vergis speelde ook alice cooper toen. Evil Dick |
|
A Matter of Life and Death Briljant album. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dan mag je me uitleggen waarom ie briljant is, ik hoor het niet. Evil Dick |
|
Perceptie. Ik ben nooit een echte Maidenfan geweest. Ik kende ze en kon er gemakkelijk naar luisteren (heb TNotB, PoM, Powerslave en Live After Death), maar echt zot liep ik er niet van, net zoals van het gehele heavy metal/melodieuze blabla-genre (om alles maar eens op één grote hoop te gooien). A Matter of Life and Death klopte dan plots volledig. De lagere zang van Bruce in Different World, het refrein in The Pilgrim, de riffs en solo's op het gehele album, ... Echt veel leg ik die plaat niet op, maar als ik hem opleg, dan geniet ik wel enorm intens. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 01-05-2010 9:32] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Hmmmm, ik ga toch voor deze: 1. Killers 2. Wasted Years 3. Die With Your Boots On 4. The Prisoner 5. Still Life 6. Prowler 7. Murders In The Rue Morgue 8. 22 Acacia Avenue 9. Children Of The Damned 10.Rime Of The Ancient Mariner 11.Phantom Of The Opera 12.Run Silent Run Deep 13.Revelations 14.Quest For Fire 15.No Prayer For The Dying 16.Flash Of The Blade Daar moet ik even bij vermelden dat ik bepaalde nummers (o.a. The Trooper, Number Of The Beast, Run To The Hills) niet meer kan horen omdat ze die tot vervelens toe iedere keer live spelen, en ik ze gewoon te vaak gehoord heb. Bareuh... |
|
En dan nu een slotje en in de andere verder? |
|
Bareuh... |
|
Hmm, moeilijk: 1. Transylvania / Strange World 2. Rime of the Ancien Mariner 3. Remember Tomorrow 4. Revelations 5. Phantom of the Opera 6. The Loneliness Of The Long Distance Runner 7. Genghis Khan 8. Still Life 9. 22 Acacia Avenue 10.Hallowed Be Thy Name 11.Seventh Son of a Seventh Son 12.To Tame A Land 13.Wasted Years 14.Children of the Damned 15.Another Life 16.Powerslave De eerste 2 nummers staan wel vast, daarna is het aardig inwisselbaar. Boeiender |
|
hehe bij mij ook hoor, gewoon random draaien al die nummers. Evil Dick |
|
Nu wel dan? Of moet Argus eerst nog een mod wakkerstompen? [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 01-05-2010 11:47] |
|
Klap op mn bek gehad van Argus z'n kat. Bruce Banner |
Index / Concerten |