|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Als ik niet hoef te werken kom ik misschien nog wel langs |
|
Schemaatsje: PODIUM 1 20:00-20:20 Corda 20:40-21:00 Graverot 21:20-21:40 Loaded Roulette 22:00-22:20 Full Speed Damnation PODIUM 2 20:20-20:40 Kramtried 21:00-21:20 Spyker 21:40-22:00 Zubzero 22:20-22:40 Posthuman 22:40-23:00 Crushing Jackhammer 23:00-23:20 Sadotank 23:40-00:00 Baldrs Draumar 00:20-00:40 Disintegrate 01:00-01:40 Kjeld |
|
Ah, kom misschien wel even kijken als de mensen met wie ik aan het zuipen ben op 't straatfestival ook zin hebben. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Alle bands 20 minuten en Kjeld 40 minuten? |
|
godver, wat staan hoer een bands tussen! Corda :') Kramtried :') Graverot :') [Dit bericht is gewijzigd door jelmer2 op 19-05-2010 20:33] Wil je muilperen? |
|
Ja, Kjeld als hoofdact! 40 min special show. Kom dat zien! |
|
|
|
quote: Hehe, de Frisian Metal Night is opgezet om beginnende bands een kans te geven om op het podium van Romein te spelen, vandaar. |
|
Ik moet zeggen dat ik "Kramtried" best een vette band-naam vindt; it is in moai "solid" Frysk wurd. |
|
âld wiif, hier hest een ''solid'' woord. |
|
mijn stront was vannochtend ook wel vrij "solid" Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: WElk type? |
|
Staat niet op de kaart! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
|
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ze had net tóch andere ballen in haar bek. |
|
jammer dat kjeld zo fucking laat speelt.... afwezig! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Idd dat maakt het wel ff moeilijk om hier bij te zijn maar misschien alsnog van de partij! |
|
Ik zal ff kijken......misschien wel aanwezig. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: Gewoon afteren in de stad man, niet zo aanstellen! |
|
Afterparty de luxe. |
|
quote: ja man, waar heffe we ut over ? |
|
Zaterdag! |
|
Oh dan kan ik niet eens, drdoom feestje weestwel!! |
|
afwazig Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |