|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
@ dB's Utrecht, 3 juni: Hymir speelt melodieuze Death/Black met een gotische tint a la Dimmu Borgir en Aeternus. Hun eerste release, Perish, gooide hoge ogen, en op 3 juni releasen ze hun nieuwe album, NYCTOPHOBIA. http://www.myspace.com/hymirband Terzij de Horde combineert doom, sludge, postcore en black metal - denk aan een mix van Khanate, Wolves in the Throne Room, Buried Inside en Tragedy. http://www.myspace.com/terzijdehorde Twee bands die in totaal verschillende regionen van het black-gerelateerde spectrum opereren, afkomen dus! Hymir begint om 21.30, Terzij de Horde speelt om 22.30. 5 euro entree. [EDIT: Datum + locatie aan titel toegevoegd] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 05-05-2010 11:51] |
|
Handig om te vermelden waar het is ? |
|
Pff, haha. Op zich wel ja. |
|
maar heb er zin in :D [Dit bericht is gewijzigd door Vonth op 05-05-2010 11:23] |
|
quote: Mooi, dan kom ik wat later |
|
quote: dat kan ik begrijpen als je fan bent van Burzum |
|
Wat heeftt Burzum met Terzij De Horde te maken? Klinken totaal niet als elkaar Maar mooi op 3 juni. Zie net dat ik dan en 4 juni vrij heb. Dus lekker op kruipafstand van huis. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Ah jij komt uit Utrecht, relaxed. Doen we een biertje daar |
|
quote: Oorspronkelijk niet, maar woon er inmiddels al sinds ebgin studie in 1988. Woon inmiddels aan de Amsterdamsestraatweg dus vandaar "kruipafstand" Doen we een biertje, afgesproken. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ah dan woon je vast boven een kapper of een belwinkel :') Waar ergens op de straatweg? |
|
quote: Nee, ik woon boven een Griekse shoarmatent Woon boven Emmi XL/Giannis Kafetaria, wat op nummer 228 zit. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 05-05-2010 12:17] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ah die ken ik wel ja. Nooit gegeten maar hij kan niet slechter zijn dan die Griekse "snackbar" die er ook zit. Een keer wat gegeten en het kwam door alle gaten weer naar buiten [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 05-05-2010 12:19] |
|
Is dat niet bij een seksshop, de Amsterdamsestraatweg? Zo rond 199 bis? Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: Ja, ongeveer. Jij bedoelt zeker Davey's Seksshop? Die zit min of meer schuin tegenover me. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Over sexshop gesproken nog een keer bij die nieuwe kijken, Miranda XL, maar die zit ergens in de 400. |
|
quote: Welke Griekse snackbar bedoel je? Kostas aan het begin van de Straatweg (vanaf de stad gezien)? Daar heb ik nooit problemen gehad. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Naaiz! =) |
|
quote: Ik ben de naam even kwijt, iets van Imri ofzo> |
|
quote: Nooit van gehoord. waarschijnlijk straal voorbijgelopen of aan een Straatweggedeelte waar ik nooit kom. Maar genoeg over de Straatweg gezeverd... Terzij De Horde here I come again. Zel bevielen me al erg goed als Liar Liar Cross on Fire in juli, maar nu als Terzij De Horde met een tweede girtarist bevielen ze me nog beter twee weken geleden met Altar Of Plagues. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Terzij de Horde wil ik graag nog eens zien, gaaf. Hymir, jullie cd-presentatie kan ik eigenlijk niet missen natuurlijk. Vast wel even aanwezig. |
|
[quote]Op 5 mei 2010 12:07 schreef Marcel H. het volgende: Wat heeftt Burzum met Terzij De Horde te maken? Klinken totaal niet als elkaar meer het idee dat ik kan begrijpen dat als je burzum fan bent dat je weinig met de muziek van hymir hebt |
|
Oh, en wat ben ik dan? Niet zo oppervlakkig denken, Pablo. Dhr. Burzum hier heeft toevallig een erg brede smaak. Edit: Ray, ga je met mij mee naar Hymir kijken? [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 05-05-2010 13:20] |
|
Als jij dat graag wil dan doe ik dat schat |
|
quote: O, op die fiets. Maar hoeft natuurlijk niet. Ik kan prima uit de voeten met Burzum maar ook met Hymir. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Dan heb je wel een brede muzikale smaak.... Evil Dick |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |