|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Lijkt me leuk dit. |
|
Oh no, tegelijk met Lowlands |
|
Waarom zou je naar Lowlands gaan als je ook naar Gorgoroth kunt? |
|
quote: lijkt me niets voor jou ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Als jij het zegt... Ga je ook? |
|
Nee ik denk niet dat Doornroosje nu al wakker wilt worden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mooi laten slapen, geen slapende doornroosjes wakker maken. |
|
idd, het ie niet voor niets DOORNroosje. Wat denk je dat dOORNS doen danQ!23$%R!elf ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
idd jammer dat het tegelijk is met Lowlands/Summerbreeze |
|
Misschien, zal wel weer net zoals met Marduk in Doornroosje heel lang uitstellen met beslissen en dan een uurtje van tevoren tóch maar gaan. |
|
dat treft, kun je ze nu aanschouwen met fatsoenlijk geluid. |
|
Kleine kans. :') |
|
Hier ga ik zeker naartoe! Gorgoroth heerst (tegenwoordig) weer de stalen steelpan uit |
|
quote: Je houdt alles goed bij zie ik...... Gorgoroth is niet meer de zelfde band als een paar jaar geleden. 1349 is alleen vet als Frost live drumt, en dat doet hij zelden. |
|
*kick* |
|
quote: Gorgoroth is een soort coverband geworden. Blij dat ik ze tijdens hun eerste tour heb kunnen meepakken. 1349 was met Tony Laureano het sterkst als je het mij vraagt. Die tour die ze met Gorgoroth hebben gedaan was met Frost op drums... en dat was kudt. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
*up* |
|
Heb zaterdag al andere plannen, dus deze sla ik over. |
|
Er lijkt niet zoveel animo voor dit concert? Ik ben in ieder geval aanwezig, ben wel benieuwd naar deze bezetting. Moet zeggen dat ik het allemaal niet zo heb bijgehouden de laatste tijd, dus ik zie 't zaterdag wel. |
|
Is dit niet dezelfde tour, en dus setlist, als een paar maanden geleden in Baroeg? Mij is het totaal ontgaan. Geen zin nu nog wat te regelen. Bier drinken in A'twon het is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Gave band met gave nummers, maar afgelopen weekend was toch wel zo erbarmelijk slecht op Brutal Assault. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hmm, dat is jammer, zal er maar niet teveel van verwachten dan. Op Brutal Assault 2007 vond ik ze wel sterk, maar dat was toen ook nog Infernus met Gaahl en King. |
|
Aanwezig. Shadowlord kijken. Gorgoroth nog maar es een kans geven na debacle in Baroeg paar maandjes geleden. Echt niet. |
|
Eerste band gemist, bij Shadowlord maar even in het cafe een biertje gedaan, vond ik niet echt interessant. Gorgoroth was wel erg gaaf, alleen jammer dat het zo kort was. 45 minuten vind ik toch net wat te weinig voor zo'n headliner. Beetje jammer dat de eerste 3 nummers de rookmachine nogal excessief werd gebruikt, kon de drummer en drums niet eens zien staan op het podium en van de rest was ook enkel een sillhouette zichtbaar. Geluid was na 1 of 2 nummertjes ook wel lekker. My friend, watch out for traitors... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |