|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarschijnlijk weer aanwazig! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
+ 1 |
|
Klinkt wel leuk...ben ws wel aanwezig Evil Dick |
|
Ben aanwezig, kaarten al in bezit. Nu alleen nog even weten wie de support act zal zijn. |
|
=) |
|
Zeer waarschijnlijk ook aanwezig! |
|
|
|
Oh eh oeeei, hier wil ik wel naar toe. Kijken of ik vrij kan regelen. |
|
Uitverkocht. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat vind Tivoli niet erg. |
|
Das kut zeg. Had ik niet verwacht. |
|
Ik wilde eigenlijk ook heen. Maar goed, scheelt weer geld nu. |
|
quote: Godver www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Lekker wel een kaartje spelfout weggehaald... |
|
quote: , maar ik gun het je wel hoor www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
spelfout weggehaald... |
|
Damn... ga ik ze WEER missen |
|
quote: +1 |
|
Kijk uit als iemand je een kaartje voor dit concert aanbiedt. Ik ben er bij ene DP Maulany (die mailde onder de schuilnaam Peter van Gil) in getrapt, en blijkbaar ben ik niet de enige: http://050.startpagina.nl/prikbord/3398040/13024478/re-gegevens-oplichter-marktplaats#msg-13024478 |
|
Argh.. dat is wel fucked up. Veel oplichting met concertkaarten op marktplaats. Zelf koop ik daarom al lang geen kaarten meer 2e hands, tenzij ik weet van wie ze komen of de hardcopy kan komen ophalen. De PDF-tickets is al helemaal ellende, je weet nooit of iemand dezelfde PDF niet al aan tien anderen verkocht heeft. Sta je daar voor de deur met je niet geldige ticket .. |
|
quote: Jah maar das ook kut als je ineens niet blijkt te kunnen... zoals bij mij... Ik heb nog twee tickets te koop voor amorphis, Ophaned Land en Ghost Brigade in Biebob waar ik zelf helaas niet bij kan zijn omdat ik zelf moet spelen zaterdag in Berlijn. Ga het niet redden om naar Vosselaar te rijden. Als er iemand geïnteresseerd is in mijn kaartjes, mail me ff...!! |
|
quote: Kom op, wat kan er nou gebeuren? ;-) Nog maar een poging via Marktplaats gedaan. Hoewel die gast geen Nederlands spreekt en het een PDF ticket is, is het deze keer volgens mij wel te vertrouwen. Dus als alles goed gaat toch aanwezig morgen. |
|
Zo, best zin in, laatste keer Amorphis in Leeuwarden was grandioos! spelfout weggehaald... |
|
Dat was weer erg lekker. Eerst wat lekkere biertjes in café België gehad, daarna fijne hertenbiefstukjes gegeten en daarna Amorphis, het leven kan niet veel beter. spelfout weggehaald... |
|
Leuke voorprogramma's, maar ik heb ze allebei al eens in betere doen gezien. Amorphis was weer geweldig, alleen zonde dat het geluid waardeloos was. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |