![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
bron doa-forum SEVERE TORTURE... BANNED in Switzerland and CENSORED in Germany !!! Dutch Death Metal maniacs SEVERE TORTURE are banned from the stages in Switzerland. The band was scheduled to play in the Z7 venue in Switzerland on their upcoming European tour as support for Cannibal Corpse. Official reason for this ban is the (according to the local promoter) perverse, disgusting and very offensive cover artwork of their new album MISANTHROPIC CARNAGE, which (also according to the local promoter) shows a total lack of respect for other human beings. Severe Torture hereby appologizes to their Swiss fans and they hope to play in Switzerland soon! On top of that the normal album-version got censored for the official shop distribution in Germany. So for Germany the album is available in a limited edition with censored cover artwork. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 11-09-2006 15:27] ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl ![]() |
|
Is altijd goed voor de publiciteit! ![]() |
|
Argh! Excuses aanbieden was het laatste wat ik in dit geval zou doen. En als ze dat doen staan ze niet achter kun eigen cover-art. En dat is nep. ![]() |
|
haah beters, servere torture rules, ik moet ze echt weereens zien!!! ![]() ![]() |
|
Conservatieve idioten daar.. en in Duitsland helemaal.. zijn ze nog niet tevreden genoeg met hun Cannibal Corpse ban ofzo.. Ze lopen daar nu alleen maar belasting mis in DL, want als iemand die cd's echt wil hebben met originele artwork, dan besteld hij/zij deze gewoon via internet of mailorder vanuit het buitenlan d ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 05-09-2002 14:01] ![]() |
|
Wat een gezeik om een getekend hoesje zeg !! Als ze dat nou doen bij bijvoorbeeld Exhumed of Impaled, dat snap ik nog wel enigzins. Maar dit is gewoon slap geouwehoer. Ik snap die heisa rondom die CC-hoezen eigelijk ook niet goed ![]() BLASTBEATS FOREVER ![]() |
|
quote: JUIST! Dat wilde ik net zeggen. Het zal ze in 1 klap een smak publiciteit bezorgen wat ze ander nooit zo snel hadden kunnen vergaren. Kijk maar naar Dismember met "Pieces" en God Dethroned met "The Christhunt" bijv. ![]() ![]() |
|
Ach ja,, zo'n band wordt bekend, en dan pikken die lui die tegen dat soort artwork zijn het op.. overigens vind ik zo'n tekening ook niet schokkend.. zoiets vind ik veel lomper: ![]() ![]() |
|
Ze moeten dit op hun cd hoes zetten!!!! ![]() ![]() Zenial ![]() |
|
quote: hahah dan is er gelijk een globale ban ![]() ![]() |
|
Hoe ziet die cover art er uit? ![]() |
|
quote: net zoals die cannibal corpse hoezen: ![]() Niet interessant, noch schockerend ![]() |
|
Wat een drukte om niets weer zeg.. ![]() ![]() |
|
hmm... erg standaard ![]() ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Haha, Swiss are faggots. ![]() |
|
god wat zielig, om zo een onschuldig hoesje, ik snap zowieso dat hele geban om "shockerende" dingen niet. Meestal als ik die dingen zie dan denk ik: wat is hier nu weer erg aan I was me but now he's gone ![]() |
|
Ik vind het hoesje eigenlijk helemaal niet shockerend, vooral omdat het om een getekende afbeelding gaat. the only pleasure is pain ![]() |
|
Dat cannibal corpse drama in duitsland is nogwel het meest absurde.. dat ze op wacken zelfs geen nummers mochten spelen van de eerste 3 cd's... ![]() |
|
Zijn ze ook. Leuke quote van Orson Welles op onze WC-deur: quote: Ze zijn gewoon niks behalve melk en sneeuw gewend daaro. ![]() |
|
jammer voor de zwitsers zou ik zeggen. ![]() |
|
quote: Inderdaad, en op die live-cd van ze staan op de Duitse uitvoering de nummers van de eerste drie cd's dan ook niet. ![]() ![]() |
|
quote: Hehe.. ja, maar zoals ik al zei, als je in Duitsland woont en je wilt normale uitvoeringen dan kan je die gewoon bestellen via internet/mailorder bijv. in NL.. Dus zo'n ban zorgt ook nog eens voor een neergang in hun scheize economie . ![]() |
|
ach, die vier severe torture cd'tjes zal niet erg veel uitmaken. stel dat Frans Bauer met zo'n cover een plaat uit zou brengen, dan zou er wel wat mis gaan met den economie ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Men gaat massaal ongecensureerd werk uit het buitenland halen? Dude; je zit er veels te diep in; bent flink wat gevoel voor verhouding van metal tot de buitenwereld verloren...dit stelt allemaal geen fuck voor. Bekende simpele oplossing: Hoesje als dit: ![]() kun je simpelweg in de winkel verbergen achter een omslageje als dit: ![]() Je slaat 'em terug en je hebt je splattercover; niemand geshocked; geen probleem. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-09-2002 19:28] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
net zoals de dead infection cd's ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |