|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
weet iemand goede 'erg melancholisch' en middeleeuwse bandjes of componisten?? Don't touch me. I'm evil. |
|
Hmz, ik kan je alleen aan verhalen helpen, aangezien ze in de middeleeuwen nog geen CD's enzo hadden. Check Haggard eens. |
|
Qntal covert (of eerder produceert nieuwe versies) van originele middeleeuwse volksmuziek.. maar dat is helaas niet bepaald melancholisch. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Misschien Summoning?? Noppe |
|
quote: summoning is nou niet echt wat je zegt melancholisch he? Don't touch me. I'm evil. |
|
het liefst trouwens zonder zang Don't touch me. I'm evil. |
|
estampie - ave maris stella Liederen bedoeld voor maria verering. vroeg-middeleeuws en ik vind het wel melancholisch (van christelijke verering word ik sowieso melancholisch ). Estampie heeft nog veel meer gemaakt, waar ik wat minder bekend mee ben (Crusaders zuigt). Maar ik vind het wel een goed topic, ik zoek ook al een tijd naar goede middeleeuwse muziek met luit en zang. Het is werkelijk geweldige muziek. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: dat misschien niet,maar het heeft toch wel iets middeleeuws,maar ja,tis met zang he. Noppe |
|
quote: ik luister ook naar summoning, maar dan voor de metal en niet voor het middeleeuwse zeg maar... mjah, ik begrijp me zelf niet meer... ik ben alleen in zon bui dat ik dat soort muziek wil hebben Don't touch me. I'm evil. |
|
Corvus Corax niet de black metal band, maar de andere, maken erg middeleeuws klinkende muziek. T latere werk is wat meer gottik maar t oudere is meer euhm 'authentiek' Zenial |
|
muziek uit middeleeuwen is best wel kut, veel te simpel en shit. Vanaf de barok begint de muziek pas te heerschen. |
|
quote: Er zit een of meerdere (weet ik niet rpecies) kerels in van Tanzwut.. In het begin vond ik ze enorm leuk op Eurorock.. Na vijf nummers gingen ze vervelen, na tien nummers werd ik ongelooflijk ambetant, na vijftien nummers wilde ik ze van het podium knallen.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Saltatio Mortis Ook folkie achtig |
|
quote: Ik dacht dat alle mensjes van tanzwut in corvus corax zaten, maar ik kan me vergissen Tanzwut heb ik trouwens een tijdje geleden in 013 gezien en die vond ik echt ontzettend cool! Zenial |
|
Tanzwut = Corvus Corax toch ? |
|
quote: Kan hoor.. Ik weet alleen dat ik een paar bekende gezichten zag en er achteraf een of twee herkende als Tanzwut-kerels... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik weet wel dat de webstek van Tanzwut ook die van Corvus Corax is. CC richt zich iets meer op gothic wave, Tanzwut meer de rockkant |
|
The Soil Bleeds Black |
|
Empyrium - Weiland I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
check Dargaard. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ja dargaard heerscht idd wel ja, "In Nomine Aeternitatis" is een pareltje van een plaat. |
|
Ulver - Kveldsfanger |
|
Dead can Dance? Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Ulver - Kveldssanger en de CD's van Empyrium |
|
Ulver - Kveldsfanger En verder zou je ook eens naar "Ulver - Kveldsfanger" kunnen luisteren. Oh ja, en Ulver's Kveldsfanger is ook wel een aanrader. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |