|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
hier ben zeker weten bij yay! |
|
Programma nu rond: Zondag 5 September Misfits (US horrorpunk) Hat Trickers (JP horrorpunk) Sir Reg (IE / SE celtic punk) |
|
straks maar ff kaartje halen, en iemand zoeken die meegaat. Denk dat ik m'n wederhelft geen plezier doe met een misfits concert. |
|
Heb ik kaartjes, kom ik er achter dat ik op die datum in het buitenland zit Dussuh: iemand intresse in 2 kaarten? VVK = € 23,- Voor € 20,- per stuk mag je ze hebben |
|
Nog een paar dagen! Er zijn nog kaarten te koop... |
|
quote: Ja, bij mij bijvoorbeeld! Ik zou het erg zonde vinden als ze ongebruikt blijven. Ik ben vanaf vrijdag weg, dus als je een bod wil doen: graag snel. Ik heb er 2 (minimaal € 15,- p/st) |
|
Kan iemand mij zon poster toesturen? verzendkosten betaal ik wil, maar dit is wel zon gave poster. Of mogen deze niet "verwijderd" worden bij Baroeg etc.? |
|
jammer, geen fuck van die band meer over. batcave met Graves daarintegen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Gewoon losrukken die dingen. Als ik ga (is toch naast de deur) neem ik dr wel eentje mee. Laaste keer Misfits met Marky Ramone op drum was verschrikkelijk om naar te kijken. Het word pas echt weer interessant als Danzig erbij komt Kill on Command! |
|
Zo gaaf als dit gaat het helaas niet meer worden: |
|
quote: Of je kunt het gewoon vragen. |
|
Dat was dus meer het doel van mijn oproep, ik hoopte ook datn iemand van de Baroeg zou reageren met de mogelijkheid dat er zo'n poster opgestuurd werd. |
|
De poster is alleen in zwart/wit... de flyers zijn wel in kleur! |
|
Maakt me niks uit, is gewoon een ontzettend gave poster met de fiend erop. |
|
quote: ff off topic maar vlg mij staat in je profiel nog steeds het oude emailadres. Misschien een keer aanpassen ? |
|
quote: Nietes! |
|
quote: Ik zal er een voor je mee nemen als ze er nog liggen, ben komende zondag toch daar aanwezig. Het gaat alleen wel een tijdje duren met verzenden, want ik ben vrij druk met school... Maar ach, het ding ligt dan in ieder geval op je te wachten (PS, ik doe dit bij wijze van uitzondering, ik wil geen postorder bedrijf gaan runnen) Bijna Misfits!! Het doet maar even pijn! |
|
Bedankt voor het aanbod, maar Felix van de Baroeg heeft me al gemaild, super chill |
|
Yw ^^ Fijn dat het al geregeld is Het doet maar even pijn! |
|
quote: dikke vette heers! helaas laat mijn budgetje het niet toe. lowlands heeft me genekt |
|
je mag m'n kaartje overnemen voor een tientje. Raak dat ding aan de straatstenen niet kwijt gvd. |
|
Ja, fuck, wordt steeds verleidelijker zo om toch te gaan. Enige probleem is of ik op tijd genoeg terug ben in NL om alsnog te gaan, en of ik dan niet te gaar ben |
|
kijk maar joh volgens mij heb ik dat kaartje op de dag zelf ook nog wel. Verkoop hem liever voor minder dan dat ik het straks wel kan gooien. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |