|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
zomaar een vraagje Maar ik wil het wel graag weten ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
nee, helaasch. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 14-04-2002 19:59] |
|
Mijn dank is bijzonder groot. Edoch enigszins teleurgesteld. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
... dus zet 'Despise The Sun' nog maar eens op. Hun laatste... en hun VETSTE!! |
|
Effigy of the Forgotten vin ik veeeeeeeel toffer Suck my piss |
|
PIERCED FROM WITHIN |
|
hehe, ik moet het hier toch met dwaallicht eensch zijn. Despise the sun heerscht!!! |
|
Alle albums zijn tof. Vergeet ook 'Breeding The Spawn' niet!! |
|
the battle of the suffocation albums? Suck my piss |
|
Despise.. wordt opnieuw uitgebracht door relapsevoor al diegenen die hem destijds niet hebben kunnen bemachtigen. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Yeah, ik zag het kreng stomtoevallig bij White Noise in Utrecht liggen, hoplaaa binnentikken die handel, ik was als een kind zo blij |
|
damn ik moet dat ding ook hebben. |
|
Suffocation.... nu kan ik alleen nog maar glazig naar mijn PC kijken. Wat een goede band zeg (waar ook ongeveer 1000 klonen van rondlopen). Ik hoop dat ze gewoon hun gezond verstand gaan gebruiken en weer eens bij elkaar komen. |
|
Waarschijnlijk hadden ze zelf het idee dat het mooi was geweest. Ik vind het dan ook een fantastisch einde van een prachtband. |
|
quote: Dat is natuurlijk ook bewonderingswaardig, dat je weet dat je op je hoogtepunt zit en dan durft te stoppen. Dit dwingt meer respect af dan de een na de andere slechte cd uit te brengen en teren op oude roem. |
|
aan al het goede komt een eind zeggen ze wel eens.. Maar van mij had dat goede nog wel even mogen door gaan. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Liever een band die stopt als ze nog vet zijn dan een band die het einde maar blijft rekken met slappe hap. |
|
wie heeft ze wel eens live gezien??? ik helaas dus niet Oud Vuil. |
|
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. |
|
Suffocation heeft toch nooit in Nederland opgetreden?? |
|
Twee maal! Éénmaal in Bergum als headliner met Krabathor in het voorprogramma, en éénmaal in Simplon met Deicide. Wát een band... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: En vast wel vaker dan de 2 keer dat ik ze heb gezien. Die 2 keer waren beide ná het 2e album, en voor het eerste album hadden ze ook een grote tour gedaan die ik helaas heb gemist. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRGGGGGGGGGGGGGG Ik was er net overheen dat ik de possessed/voivod tour heb gemist (zo een honderd jaar geleden) kan ik weer gaan treuren over suffocation. wat heb ik nog meer gemist?? terrorizer, slaughter (can)??? |
|
wat heb ik nog meer gemist?? terrorizer, slaughter (can)??? die hebben echt niet hier gespeeld(dacht ik). ik baal ook zo, dat ik toen niet naar nasty savage ben geweest, '86 ofzo. Oud Vuil. |
|
quote: nee, die hebben hier niet gespeeld. Ik heb"nasty savage" wel live gezien in Noordelight en dat was super! ( ik heb toen een shirtje gekocht, Blitzkrieg tour) en dat draag ik nog regelmatig op concerten. andere klassiekers die ik hen gezien: morbid angel/ napalm death in Willem II nuclear assault/dark angel noorderlight sepultura/sodom scum nuclear assault dynamo club etc. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |