IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Parkpop 2010 Vorige pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 24-06-2010 23:38 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik zou hier wel eens heen willen, maar helaas is altijd (toch?) tegelijk met Graspop.

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-06-2010 23:39 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hoor je daar nu dan niet te zijn?

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 24-06-2010 23:43 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Nee, morgen pas

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-06-2010 23:43 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2010 20:49 schreef De Tegenpartij het volgende:
Vandaag was er een knakker op 3fm die dat hele crips/bloods theorietje onderuit haalde. Hij heeft tijdje terug een docu gemaakt over de crips in nederland. Die zijn er zeker en hebben ook contact met andere crips, ook die in de us.

Er zou hier nooit een crips/bloods veldslag kunnen plaats vinden, simpelweg omdat er alleen maar crips in nederland zijn, geen bloods. Tuurlijk zouden ze naar snoop komen kijken, want dat was ook een crips. Maar veldslag tegen de bloods? Nee dus.
\
Ik weet niet of bovenstaande redenering is waar de politie/gemeente hun oordeel aan gehangen hebben. Als dat zo is, is het behoorlijk achterlijk, ja

Voor mij klonk 'aanwijzingen dat er twee groepen zouden vechten' meer als dat ze weten dat er afspraken zijn om te gaan knokken o.i.d. (zie Beverwijk), maar goed, ik weet er ook het fijne niet van.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

ResistanceEvents
Usericon van ResistanceEvents
Posted 28-06-2010 1:14 by ResistanceEvents Wijzig reactieProfiel van ResistanceEventsQuote dit berichthttp://www.myspace.com/resistanceevents

Juliette Lewis was de bom, de rest was magertjes

Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 28-06-2010 1:28 by Watzitjehaarleuk Wijzig reactieProfiel van WatzitjehaarleukQuote dit bericht

Ik vond Juliette Lewis fysiek gezien ook altijd erg magertjes.

Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!

Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 28-06-2010 1:30 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Pas op als je de neiging krijgt om de werken van Lafayette Ron Hubbard aan te schaffen, Battlefield Earth tot beste film ooit uit te roepen en de neiging krijt en je levensgeschiedenis op te hangen bij een figuur met een brug van Wheatstone.

(Je weet het nooit welke superkrachten scientologists op hun toehoorders loslaat.)

"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com