|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Heeft iemand deze cd?? Want ik vind hem nergens,Displeased liet weten dat hij niet meer verkrijgbaar is. Noppe |
|
Heeft dan serieus niemand deze cd??? Noppe |
|
kijk is in het net aangeschaft topic, daar had ik je antwoord al gepost... quote: dat dus [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 05-09-2002 20:32] |
|
Ik weet niet eens van wie hij is????? |
|
quote: Bestellen??vanuit amerika,of wa?? Noppe |
|
quote: ja bestellen ja, hier nog een link (11 dollar incl. airmail) http://www.forensickmusic.com/ShopFactory%20V5%20Pro/Runtime/myshop/index.html |
|
ik zag dat millenium record hem ook nog heeft, teminste 2x...mischien dat ie al weg is maar..... http://www.wolfcult.com/distro.htm (btw: heeft iemand de nieuwe lijst van september al gekregen van milenium records?) |
|
Ik weet niet hoeveel cd's deze band heeft of zow...(En of die moeilijk verkrijgbaar is) Maar bij Sounds te Venlo zag ik gewoon een cd van Orkrist staan.. |
|
hoorde ze laatst op snakenet radio.. wel koel |
|
-=ZwaarMetaal=-, wat voor stijl is het dan ongeveer??? |
|
quote: weet nie meer.. weet alleeen dat ik ut wel koel vond.. volgens mij was t gore death.. |
|
Ow... Kan kewl zijn..Maar meestal vinnik melodie toch ook wel 'wenselijk'.... Hoewel......Opprobrium (voorheen Incubus) is ook niet erg melodieus maar wel (Thrash btw) |
|
quote: gore death gore death tot de dooooooood! arg |
|
Hehe.. LOMP !!! LOMP !!! LOMP!!! LOMP (RIP), dus misschien mot ik wel zegguh TJOKKEFOLL!!! |
|
quote: uhhhhhh yeah wut-eva |
|
http://www.lomp.cjb.net/ "GROOT NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Herman (ex-Lomp, ex-Verrie Herrie, Defcon-One en Moeizaam) is weer bij LOMP teruggekeerd!!!!!!!!!!!" Defcon One is misschein wel bekend.... [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 08-09-2002 4:45] |
|
quote: uh ok.. echt lomp:.. |
|
ON TOPIC [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 08-09-2002 4:51] |
|
quote: ga dood.. ik ga slapen.. truste! xxxxxx |
|
quote: Trustuh |
|
quote: Gore death?????? Volgnes mij heb je iets anders gehoord,want het is smyphonische black metal,a la summoning Noppe |
|
quote: mja ik zei dus dat ik het niet meer wist |
|
Heeft niemand deze cd die hij verkoopt??En is de cd eigenlijk goed?? Noppe |
|
Ik heb de cd recentelijk gewoon gekocht in de cd-zaak (Session 38 te Ede). Ik vind het persoonlijk een prima cd. Het is absoluut geen Goregrind of iets dergelijks. Is een beetje lastig. Ik denk dat liefhebbers van Tristania of Trail of Tears er zeker wel raad mee weten. Is goede melodieuze muziek met veel black en death invloeden. Is allemaal goed met elkaar vermengt. Bovendien trekt er nog een nieuw nachtegaaltje haar strotje open en zij klinkt erg veel als Tarja van Nightwish. Verder zijn er deathgrunts die zeer diep klinken en blackscreams die ook zeer overtuigend worden gebracht. De zangers speelt ook nog een beetje met een fluit en dit is ook best leuk, hoewel die voor mij persoonlijk iets te veer naar voren in de mix is geplaatst. Vooral na meerdere luisterbeurten kan dit een beetje gaan tegenstaan. Maar mensen die van Trail of Tears, Tristania of 1 van de vele andere houden, zou ik zeker aanraden om Orkrist eens te proberen. Denk dat het iets meer naar de black metal kant hangt als naar de death metal kant zoals Trail of Tears en Tristania. Conclusie: cd is best te pruimen, alleen moeten ze volgende keer de fluit wat verder naar achteren zetten in de mix. [Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 09-09-2002 13:58] Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Kun je geen kopietje nemen van de cd voor mij? want in belgie is deze cd nergens te vinden. Noppe |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |