|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
[quote]Op 30 augustus 2010 13:55 schreef Jolly Roger 666 het volgende: Die heb ik hier nog op L.P. Liggen met dat singeltje van Napalm Death erbij , You Suffer 0,01 minuut en nog zo'n nummer op de anderr kant Die plaat was mijn uitgangs punt wat death metal destijds Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
1. Enslave the astral fortress 5:10 Naglfar 2. An ode for a haunted wood 7:19 Hecate Enthroned 3. Scars in the landscape of god 6:16 Abigor 4. Secret of the black arts 3:44 Dark Funeral 5. To thou who dwellest in the night 6:48 Arcturus 6. Orgy of souls 3:47 Bestial Warlust 7. Heart of the ages 8:25 In the Woods 8. Blackheims quest to bring back the stolen autumn 6:22 Diabolical Masquerade 9. Unhallowed 7:32 Dissection 10. Hard as steel (hot as hell) 5:35 Bewitched --- Disk Two --- 1. The burning shadows of silence 5:39 Emperor 2. Blood is thicker than water 3:32 Impaled Nazarene 3. Mother north 6:27 Satyricon 4. Nectar 10:12 Opeth 5. The pagan cycle 7:32 Ancient 6. To feed upon thy dreams 6:44 Hecate Enthroned 7. Tusen ar har gatt 3:36 Mork Gryning 8. You can't bless the damned 5:34 December Moon 9. Watching and withering 3:18 Nazxul 10. Eternal glory of war 5:31 Destroyer 666 11. Satanized 2:54 Decameron 12. Tales from a blackend horde 3:58 Enthroned signature |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Lovecraft And Witch Heart Keigoed... [Dit bericht is gewijzigd door metaldaniel op 29-07-2011 15:19] |
|
quote: Idem. Niet zo zeer om de kwaliteit maar meer uit nostalgisch oogpunt aangezien de ellende door deze cd's begonnen is. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: die had ik vroeger op bandje, vooral Morta Skuld en At the gates vond ik toen erg goed! |
|
quote: Fantastische verzamelaar inderdaad. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: toen ik 18 werd kon ik de tracklist gewoon vanbuiten signature |
|
Tormenting Legends II |
|
quote:Eucharist. Nog steeds een redelijk vaste op verjaarsfuifjes. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Wat een enorm vet nummer is dat... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ikzelf ben meer fan van de DIY verzameltapejes die eind jaren '80/begin jaren '90 de ronde deden in het democircuit. Uit Nederland heb ik onder andere Splatters in Holland, Massacre time, Necronymphomaniacs en een paar andere. De reden waarom ik dit topic omhoog schop is dan ook de volgende: ik heb de bedoeling om uiteindelijk een website online te krijgen gewijd aan dat soort compilatietapes. Ik weet echter dat er nog honderden dergelijke tapes zijn (uit Nederland en andere landen) die ik niet in mijn collectie heb. Dus als er hier nog mensen zijn met dergelijke tapes dan hoor ik dat graag. Focus is extreme metal (thrash/death/black) van de jaren '80 tot begin/midden jaren '90. |
|
Hier of op disgustingnoise@telenet.be dus. |
|
quote: NEUKEN IN DE KEUKEN!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
vast al wel eens gepost... dsfa en die verzamel van cyber music... I am mine own redeemer...! |
|
|
ben benieuwd... staat disclose er ook op? I am mine own redeemer...! |
|
quote: nee, Concrete Sox,Disfear United Mutations, No Security,cry Of Terror, Heresy,Malefice ,Uncurbed,Crude S.S,Confrontation, Crisis Of Faith,Siege,Eternal Torment zoiets. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
quote: crude s.s. I am mine own redeemer...! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |