|
Auteur: |
|
|
huh ?? wees ff wat duidelijker .. Gespest ??? |
|
Oh... |
|
Het zal wel gepest zijn Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
oh .. Tja .. Ach .. Shit happens .. |
|
quote: volgens mij had ie het over een gespset 11.45: restate my assumptions |
|
[niet flamen dude.] [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 05-09-2002 21:27] fear me! why?..just do it! |
|
Pff .. kunnen wij toch niet weten ?? |
|
jezus zijn ze hier zo dom dan? en btw ik zei niet dat ik een dislectie had maar er ZIJN mensen en om elkekeer iedereen te gaan verbeteren slaat nergens op man laat ze als je kan lezen wat er staat houd dan je smoel als je het niet kan lezen dan ook? sorry dat moest er ff uit voor de rest fear me! why?..just do it! |
|
quote: JEZUS! Ik wil wel graag lezen wat iemand post. |
|
hey waar is mijn post? jeetje mag je hier geen smoel zeggen of shut the fuck up ofzo? fear me! why?..just do it! |
|
Mensen even ontopic blijven graag.. anders wordt het een zooitje.. dank u |
|
quote: Het is hier één grote zooi, dus dit kan er toch ook wel bij? |
|
quote:Nee. Juist niet. probeer het te negeren over 2 dagen zijn de nieuwe mods ook ingewerkt en dan gaat het wel weer goed |
|
Hm zal vast wel over die wannabe's gaan dat programma. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
neh niet bepaald sjaan t ging over hoe ze zijn en gedragen t was 1 iemand die er over vertelde en dat gedoemaar er moet nog een deel komen zal zo kijken waneer... fear me! why?..just do it! |
Index / Algemeen |