IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 5 euro korting op concert NILE in Den Haag
metaldenhaag
Usericon van metaldenhaag
Posted 21-05-2010 9:40 by metaldenhaag Wijzig reactieProfiel van metaldenhaagQuote dit bericht

AANBOD ALLEEN VANDAAG 21 MEI GELDIG !!!

Bezoekers van het Trojan Metalfest vandaag 21 mei kunnen aan de avondkassa met 5 euro korting kaartje voor NILE op 23 juni kopen !!!
Ticketprijs wordt dan 12,50 ipv 17,50.

Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 21-05-2010 10:03 by Heer der Heerscharen Wijzig reactieProfiel van Heer der HeerscharenQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Met TMDC op de bill zou ik geld toe eisen

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-05-2010 10:05 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Voor een concert van Sinister zou je geld toe moeten krijgen.

Boeiender

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 21-05-2010 10:06 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2010 10:05 schreef MR. N het volgende:
Voor een concert van Sinister zou je geld toe moeten krijgen.

Bareuh...

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-05-2010 10:31 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

M.a.w. de kaartverkoop voor de show vanavond is ronduit kut, en met deze actie hopen jullie alsnog wat publiek binnen te krijgen.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

metaldenhaag
Posted 21-05-2010 11:07 by metaldenhaag Wijzig reactieProfiel van metaldenhaagQuote dit bericht

Jullie komen geen van allen uit de regio DH, dat is wel duidelijk......dus hebben we jullie azijnzeikerds ook niet nodig. Blijf dan lekker in je eigen dorp!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-05-2010 11:12 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ze hebben gewoon gelijk dus?

spelfout weggehaald...

metaldenhaag
Posted 21-05-2010 11:30 by metaldenhaag Wijzig reactieProfiel van metaldenhaagQuote dit bericht

Jullie ook een fijne avond hè!

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-05-2010 11:38 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Dank je, jij ook in een lege zaal...

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

metaldenhaag
Posted 21-05-2010 11:42 by metaldenhaag Wijzig reactieProfiel van metaldenhaagQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2010 11:38 schreef Staalman het volgende:
Dank je, jij ook in een lege zaal...

Hoezo "ook" in een lege zaal???

Kash1
Kashfest
Usericon van Kash1
Posted 27-05-2010 16:28 by Kash1 (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Kash1Quote dit berichthttp://www.kashfest.nl

Zo van:

"Jij ook veel plezier! In een lege zaal!"

Denk ik

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 27-05-2010 16:52 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Jeetje wat een negativiteit allemaal, wel cool dat er eindelijk wat leuks te doen is in DH. Kon helaas niemand vinden die mee wou naar Sinister, hoe was de opkomst?

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 27-05-2010 16:54 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2010 16:52 schreef Brent_ het volgende:
Jeetje wat een negativiteit allemaal,Kon helaas niemand vinden die mee wou

Dat houdt je tegen om naar een concert te gaan?

=)

metaldenhaag
Posted 27-05-2010 21:58 by metaldenhaag Wijzig reactieProfiel van metaldenhaagQuote dit bericht

Het was ondanks alle negativiteit een gezellig avondje!
Ca. 125 man dus niet geweldig druk maar zeker geen magere opkomst voor een eerste trojan metal fest!! Reken er maar op dat er in het najaar weer een komt! Maar eerst NILE!!!!!!

NotYourBitch
Posted 27-05-2010 22:00 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Aanwezig!!Als ik hopelijk niet die dag/avond al naar Graspop moet.

=)

metaldenhaag
Posted 27-05-2010 22:05 by metaldenhaag Wijzig reactieProfiel van metaldenhaagQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2010 22:00 schreef NotYourBitch het volgende:
Aanwezig!!Als ik hopelijk niet die dag/avond al naar Graspop moet.

Je heb toch nog een hele dag om bij te komen voor graspop? ....of moet je daar "werken"?

Ja je moet werken zie ik n u in andere post .....

[Dit bericht is gewijzigd door metaldenhaag op 27-05-2010 22:08]

NotYourBitch
Posted 27-05-2010 22:08 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2010 22:05 schreef metaldenhaag het volgende:
....of moet je daar "werken"?

Het is echt werken ja.Voor Goddes of Desire merchandise.
Meestal vertrekken we een dag voor een festival begint als het niet te ver weg is.
Dus ik denk/hop dat we donderdag vertrekken.

=)

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 28-05-2010 0:55 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Haha! Gezellig. De Goddes of Desire jongens zaten altijd weer als eerste met een blik 8.6 voor de merch-tent. Leuk werk die metalmarkets

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 28-05-2010 0:59 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2010 22:08 schreef NotYourBitch het volgende:
Het is echt werken ja.Voor Goddes of Desire merchandise.
Meestal vertrekken we een dag voor een festival begint als het niet te ver weg is.
Dus ik denk/hop dat we donderdag vertrekken.
Nu weten we het wel dat je daar werkt hoor.

Evil Dick

NotYourBitch
Posted 28-05-2010 0:59 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Dus?Dat heet reclame maken.
ja ik heb helaas niet zulke smeuige verhalen met ranzige sex op werk en zwervers.

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 28-05-2010 1:00]

=)

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-05-2010 5:44 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

D'r zal wel glas in zijn glijmiddel hebben gezeten...

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-05-2010 5:48 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Wel even normaal blijven doen tegen Paul.

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-05-2010 5:53 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com