|
Auteur: |
|
|
Met TMDC op de bill zou ik geld toe eisen TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Voor een concert van Sinister zou je geld toe moeten krijgen. Boeiender |
|
quote: Bareuh... |
|
M.a.w. de kaartverkoop voor de show vanavond is ronduit kut, en met deze actie hopen jullie alsnog wat publiek binnen te krijgen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Jullie komen geen van allen uit de regio DH, dat is wel duidelijk......dus hebben we jullie azijnzeikerds ook niet nodig. Blijf dan lekker in je eigen dorp! |
|
Ze hebben gewoon gelijk dus? spelfout weggehaald... |
|
Jullie ook een fijne avond hè! |
|
Dank je, jij ook in een lege zaal... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Hoezo "ook" in een lege zaal??? |
|
Zo van: "Jij ook veel plezier! In een lege zaal!" Denk ik |
|
Jeetje wat een negativiteit allemaal, wel cool dat er eindelijk wat leuks te doen is in DH. Kon helaas niemand vinden die mee wou naar Sinister, hoe was de opkomst? |
|
quote: Dat houdt je tegen om naar een concert te gaan? =) |
|
Het was ondanks alle negativiteit een gezellig avondje! Ca. 125 man dus niet geweldig druk maar zeker geen magere opkomst voor een eerste trojan metal fest!! Reken er maar op dat er in het najaar weer een komt! Maar eerst NILE!!!!!! |
|
Aanwezig!!Als ik hopelijk niet die dag/avond al naar Graspop moet. =) |
|
quote: Je heb toch nog een hele dag om bij te komen voor graspop? ....of moet je daar "werken"? Ja je moet werken zie ik n u in andere post ..... [Dit bericht is gewijzigd door metaldenhaag op 27-05-2010 22:08] |
|
quote: Het is echt werken ja.Voor Goddes of Desire merchandise. Meestal vertrekken we een dag voor een festival begint als het niet te ver weg is. Dus ik denk/hop dat we donderdag vertrekken. =) |
|
Haha! Gezellig. De Goddes of Desire jongens zaten altijd weer als eerste met een blik 8.6 voor de merch-tent. Leuk werk die metalmarkets Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Nu weten we het wel dat je daar werkt hoor. Evil Dick |
|
Dus?Dat heet reclame maken. ja ik heb helaas niet zulke smeuige verhalen met ranzige sex op werk en zwervers. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 28-05-2010 1:00] =) |
|
D'r zal wel glas in zijn glijmiddel hebben gezeten... |
|
Wel even normaal blijven doen tegen Paul. |
|
|
Index / Concerten |