|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu |
|
Jaaa dit vind ik wel lekkere muziek! Kan er niet dag in dag uit naar luisteren, maar af en toe.. Nu nog aan mn "hak skills" werken. |
|
Hakken doe je op hardcore, niet op hardstyle. Op hardstyle jump je en dat is intens triest. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Achja lijkt op elkaar.. Het ziet er beide stom uit. |
|
Volgens wikipedia stampen ze erop, jumpen is ook wel heel gay. |
|
Beetje knullige muziek meestal Naja Een beetje veel knullig Maar schattig dat het is. [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 24-05-2010 22:32] |
|
quote: ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
hakken gebeurt nog zelden ergens op mainstream hardcore wordt ook weinig gehakt, meer klompendans tegenwoordig op jump muziek jumpen ze en op hardstyle doen ze coke snuiven |
|
Geen moshpits meer bij hardcore? |
|
bij mainstream langzame hardcore vallen moshpits onder de klompendans |
|
Vroeger was alles beter, zelfs het hakken. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
hakken gebeurt op kleine schaal nog wel eens wanneer gasten als Tellurian draaien hier zie je wat het ook weer was : http://www.youtube.com/watch?v=HUUgxYuA86s [Dit bericht is gewijzigd door barthard47 op 24-05-2010 23:27] |
|
het meest trieste vind ik dat er tegenwoordig zelfds early hardstyle feesten (2001-2003 of zo) gegeven worden |
|
Hardhouse dus. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Gewoon hard loos gaan, skills zijn voor onzekere sukkels. |
|
|
|
Harde track! |
|
Zo lekker nummertje zeg |
|
Ja hoor! Welkom, Sjon! |
|
quote: :BOX: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Waar kan ik me voorstellen jongens, ik ben helemaal de weg kwijt. |
|
|
|
quote: |
|
|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |