IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Nechochwen (pagan folk doom black) - Door Indianen geïnspireerd - *****
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-05-2010 0:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-05-2010 0:35 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Interessant!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-05-2010 0:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

echt wel

aanrander

signature

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-05-2010 0:39 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 mei 2010 0:25 schreef Hypnos het volgende:

Gaaf nummer, zeg!

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 22-05-2010 0:44 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Klinkt goed, maar ik vind de vocalen op het metal-gedeelte niet zo leuk.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 22-05-2010 0:50 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Waar zijn de fluitjes of staan die er niet op?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-05-2010 0:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

met je fluit

ja, ze staan wel op de cd

signature

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 22-05-2010 1:04 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2010 0:58 schreef Hypnos het volgende:
met je fluit

ja, ze staan wel op de cd
Ook nog een swastika ergens te bekennen? Dan hebben we alle vooroordelen al weer gehad over pagan folk.
Klinkt niet eens zo slecht dit, moet ik toegeven.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-09-2010 21:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

oef

nergens meer te krijgen btw

signature

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-09-2010 21:43 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

NATIVE AMERICANS!

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-09-2010 21:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-09-2010 22:19 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Geïnspireerd door Primordial?

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 21-09-2010 22:35 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

Klinkt aardig, maar niet boeiend ofzo.

Ik dacht eigenlijk dat het geïnspireerd was door daadwerkelijk traditionele indianen muziek uit Noord/zuid Amerika. Als in: fluit muziek etc, zoals je dat ook weleens op straat ziet. Heerlijke muziek.

Zijn er eigenlijk bands die zo klinken? Al die pagan/folk bands die geïnspireerd zijn door Europese folk heb ik nu wel gehoord..

[Dit bericht is gewijzigd door Ancient Times op 21-09-2010 22:36]

Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-09-2010 22:55 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2010 22:35 schreef Ancient Times het volgende:

Ik dacht eigenlijk dat het geïnspireerd was door daadwerkelijk traditionele indianen muziek uit Noord/zuid Amerika. Als in: fluit muziek etc, zoals je dat ook weleens op straat ziet. Heerlijke muziek.

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 21-09-2010 23:05 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Deed me even aan het Uaral denken.

http://www.uaral.cl

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-03-2012 23:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, mij eigenlijk aan Agalloch's betere werk

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 08-03-2012 0:01]

signature

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com