|
Auteur: |
|
|
signature |
|
echt wel aanrander signature |
|
quote: Gaaf nummer, zeg! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Klinkt goed, maar ik vind de vocalen op het metal-gedeelte niet zo leuk. |
|
Waar zijn de fluitjes of staan die er niet op? |
|
met je fluit ja, ze staan wel op de cd signature |
|
quote:Ook nog een swastika ergens te bekennen? Dan hebben we alle vooroordelen al weer gehad over pagan folk. Klinkt niet eens zo slecht dit, moet ik toegeven. |
|
oef nergens meer te krijgen btw signature |
|
NATIVE AMERICANS! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
signature |
|
Geïnspireerd door Primordial? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Klinkt aardig, maar niet boeiend ofzo. Ik dacht eigenlijk dat het geïnspireerd was door daadwerkelijk traditionele indianen muziek uit Noord/zuid Amerika. Als in: fluit muziek etc, zoals je dat ook weleens op straat ziet. Heerlijke muziek. Zijn er eigenlijk bands die zo klinken? Al die pagan/folk bands die geïnspireerd zijn door Europese folk heb ik nu wel gehoord.. [Dit bericht is gewijzigd door Ancient Times op 21-09-2010 22:36] |
|
quote: Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
|
|
ja, mij eigenlijk aan Agalloch's betere werk [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 08-03-2012 0:01] signature |
Index / Heavy Metal |