|
Auteur: |
|
|
Link op marktplaats,(met foto's): http://link.marktplaats.nl/349251607 Erg mooi model van Ibanez. Wegens aanschaf van een SG, bijna niet meer aangeraakt. Ik heb deze gitaar nu ongeveer 5 jaar. Hier en daar wat slijtage op het slagblad en een paar deukjes op de onderkant van de body. Boven op de hals zit een kleine kras van 1mm in de lak. Verder is deze gitaar in prima conditie! Ik heb de gitaar nieuw voor 450 euro gekocht. Nu bied ik hem aan voor 300. Specificaties: Ibanez SZ320. Made in Korea. Mahogany body with maple top. Mahogany set in neck finished in black. 25.1" scale. 22 medium frets with abalone dot inlay. Creme binding on body, neck, and head stock. I got mine in black. Gibraltar III bridge with string-thru tail piece. SZ humbuckers, bridge and neck. neck vol, bridge vol, tone, 3 way switcher. Tuners, Ibanez but pretty good. Interesse? Bel of mail via de marktplaats link. |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Duur |
|
Godverdomme, die gast doet zijn naam drie dubbel eer aan. :') |
|
Nou nou Richard even de zoekfunctie gebruiken |
|
Haha, sorry iedereen! Kunnen mijn 2 posts worden verwijderd ofzo? Dan zet ik ze op de goede plek. |
|
|
|
quote: Hij gebruikt iig netjes punt en komma in zijn zinnen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik doe de groetjes aan iedereen hier en aan mijn moeder! Dag mam! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik doe ook de groetjes aan de mama van JuronymouS! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Leuke moeder? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Retardo |
|
quote: Geen idee, misschien als je van 50+ houdt. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Mooie scherpe foto's trouwens ook bij die advertentie... Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Pics! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: quote: |
|
De omafoon. Godver, dat dat bestaat. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja, dat mag dan weer wel. Maar de peuterfoon niet. |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Algemeen |