![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Een Celeste/Amenra-tour zou belachelijk gaaf zijn, past goed bij elkaar. Of zou dat te veel van het goede zijn? ![]() ![]() |
|
Dan is je leven niet compleet. ![]() Ik heb ze dit jaar toevallig nog samen gezien op een show. ![]() |
|
quote: Dat kan kloppen, maar Amenra is wel het laatste waar dat aan zal liggen. ![]() |
|
Ga je schamen ![]() ![]() |
|
Nergens voor nodig. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 16-11-2013 20:13] ![]() |
|
quote: Ze stonden samen op de wintereditie van Ieperfest. Dat is toch waar ik ze samen heb gezien ![]() Dit zijn de data waar Celeste binnenkort speelt: 11.12.13 Aachen (ger) - AZ 12.12.13 Berlin (ger) - Cassiopeia 13.12.13 Darmstadt (ger) - Villa 14.12.13 Antwerp (be) - JC Kavka 15.12.13 Koblenz (ger) - Jam Club Ik ga proberen aanwezig te zijn in Antwerpen. ![]() |
|
![]() |
|
coele band maar hun album covers zien er niet uit. Vooral de laatste ziet eruit als een parfum reclame. ![]() |
|
Klinkt als Celeste. Uitstekend dus, maar het wordt eens tijd dat ze wat nieuwe invalshoeken gaan zoeken. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 21-07-2017 14:24] ![]() |
|
Vond deze track net wat matter dan verwacht. Maar goed, Animale(s) was een uitstekende plaat, en je weet inderdaad wat je mag verwachten van Celeste. Komt wel goed ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Nieuwe plaat is erg goed. Het is net allemaal weer wat dynamischer en opzwepender, voor Celeste-begrippen dan. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 26-09-2017 21:24] ![]() |
|
quote: Stijlvol heet dat. Ik vind ze persoonlijk erg gaaf. Beetje Church of Ra stylo. Nieuwe plaat is weer gaaf idd. 7 oktober live op Soulcrusher in Nijmegen en 3 december in Leeuwarden op Into Darkness btw. ![]() |
|
quote: Zin an! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |