|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Een Celeste/Amenra-tour zou belachelijk gaaf zijn, past goed bij elkaar. Of zou dat te veel van het goede zijn? |
|
Dan is je leven niet compleet. Ik heb ze dit jaar toevallig nog samen gezien op een show. |
|
quote: Dat kan kloppen, maar Amenra is wel het laatste waar dat aan zal liggen. |
|
Ga je schamen I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nergens voor nodig. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 16-11-2013 20:13] |
|
quote: Ze stonden samen op de wintereditie van Ieperfest. Dat is toch waar ik ze samen heb gezien Dit zijn de data waar Celeste binnenkort speelt: 11.12.13 Aachen (ger) - AZ 12.12.13 Berlin (ger) - Cassiopeia 13.12.13 Darmstadt (ger) - Villa 14.12.13 Antwerp (be) - JC Kavka 15.12.13 Koblenz (ger) - Jam Club Ik ga proberen aanwezig te zijn in Antwerpen. |
|
|
|
coele band maar hun album covers zien er niet uit. Vooral de laatste ziet eruit als een parfum reclame. |
|
Klinkt als Celeste. Uitstekend dus, maar het wordt eens tijd dat ze wat nieuwe invalshoeken gaan zoeken. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 21-07-2017 14:24] |
|
Vond deze track net wat matter dan verwacht. Maar goed, Animale(s) was een uitstekende plaat, en je weet inderdaad wat je mag verwachten van Celeste. Komt wel goed Faustian Spirit of the Earth |
|
Nieuwe plaat is erg goed. Het is net allemaal weer wat dynamischer en opzwepender, voor Celeste-begrippen dan. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 26-09-2017 21:24] |
|
quote: Stijlvol heet dat. Ik vind ze persoonlijk erg gaaf. Beetje Church of Ra stylo. Nieuwe plaat is weer gaaf idd. 7 oktober live op Soulcrusher in Nijmegen en 3 december in Leeuwarden op Into Darkness btw. |
|
quote: Zin an! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |