|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
vr 17 september 2010 Het Bolwerk, Sneek 19.30 uur / € 12,50 CEPHALIC CARNAGE PSYCROPTIC ION DISSONANCE Hour of Penance Dyscarnate www.hetbolwerk.nl voor meer info. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-05-2010 11:04] |
|
wie gaat er mee?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door het bolwerk op 22-06-2010 13:56] |
|
Fuckers ERSFUCK KURCFES |
|
gaaf! lekker dichtbij ook, aanwezig dus niet hier, wel daar |
|
quote: point taken |
|
kan de moderator de titel misschien veranderen in: 17/9 Cephalic Carnage + Psycroptic + Ion Dissonance @ Het Bolwerk Thanx! |
|
Oei, erg aantrekkelijk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: o ja? en de Dynamo dan? |
|
Inderdaad, ook te bezichtigen op Bloodshed met vele andere vette bands! |
|
Wat die Martje pullde. |
|
Als ik dan niet op vakantie was ging ik er zeker heen... Goed geprogrammeerd in ieder geval! |
|
Inderdaad niet de enige show in NL, ook de pre-party van Bloodshed! |
|
Gave line-up ! Ik zet hem in de agenda . Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Psycroptic!! .Jammer,beetje ver weg. =) |
|
Dikke line-up. Alleen niet echt om de hoek. Jammer Por Vida |
|
Mooi feestje wordt dit. Aanwezig dus Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Gezellig! |
|
Helaas occupado, die avond! Volgende keer neem ik je uitnodiging en impliciete aanbod tot slaapplek misschien wel aan, Robert Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Je bedoelt die massale aan-al-m'n-digitale-vriendjes-verstuurde-uitnodiging via Facebook? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Yup, je zal wel een groot huis hebben Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dan 1 en 2 oktober de line-up van het Bloodshedfest bekijken, want daar spelen ze ook en Eindhoven is aangesloten op het nachtnet... En voor 2,50 meer (een dagkaart) krig je er een hoop extra bands bij! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Vanavond! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Helaas moet ik dit missen Vanavond le best of mates supporten haha. Morgen pas weer in sneek |
|
Nou vooruit, omdat het weekend Schertelling op het laatste moment in de koelkast gezet werd. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |