|
Auteur: |
|
|
Volgende week zaterdag is het weer Luilak. http://nl.wikipedia.org/wiki/Luilak Wie doet eraan (mee)? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
"Friese oorsprong" lees ik? Dan haak ik af. |
|
Nog nooit van gehoord. Maar herrie maken en dingen slopen klinkt als oud en nieuw. |
|
volgens die wikipagina was het vandaag? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Het wordt alleen in Holland gevierd, staat er te lezen. |
|
Vooral in Noord Holland traditie. Hier in Haarlem heb je met luilak de potjesmarkt tot 5 uur 's nachts en een hoop koters die ramen bewerken met kaarsvet en eieren. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Niets mis met uitslapen. |
|
quote: Bij mij liepen er vanaf 02:45 kinderen met voetbal toeters door de straat. Als je die tot ongeveer 06:00 hoort dan heb je liever dat ze je ramen met zeep onder smeren american psycho |
|
quote: Maar goed dat het bij ons niet een traditie is... Die kinderen zouden nml. een rotschop van mij krijgen en daarna een emmer met sop om de zooi weer op te ruimen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hier in zaandam doen ze er ook aan, maar heb er altijd al een hekel aangehad. Hier is het meer de grote vernielavond |
|
quote: Euh...Luilak was dit weekend Hier word er ook aan gedaan (omg. Dordrecht). Doe er zelf niet aan mee. Gelukkig viel het wel mee met de herrie, heb lekker kunnen slapen [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 23-05-2010 15:34] |
|
nog nooit van gehoord dit, maar wat een stakker 'feest' ga toch dood man Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: En jij denkt dat dat nog nooit geprobeerd is...? Maar idd, kansloosche traditie. Gelukkig nooit aan mee gedaan, vind mijn warme bedje toch een stuk interessanter. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ok ik hou me er niet echt mee bezig. Misschien dat het aansluit bij gedrag van enkele ZM/metalheads The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Geen last van gehad, gelukkig. |
Index / Algemeen |