|
Auteur: |
|
|
Voor de mensen die geen genoeg kunnen krijgen van Cephalotripsy. Met de drummer en zanger van Cephalotripsy, alleen een tikje sneller hier en daar en minder gegorgel. http://www.myspace.com/condemnedmetal ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
o. signature |
|
Ga horen dan! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
oja ranzige speedy Canadese Disgorge signature |
|
Inseptember zullen ze door Europa touren en zoals het er nu naar uit ziet op Houten Deathfest headlinen |
|
Oke dan! |
|
Cephalotripsy? What's in a name... Bareuh... |
|
opzich wel leuk jammer dat de zanger zo zacht staat. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ceph´a`lo`trip`sy n.1. (Med.) The act or operation of crushing the head of a fetus in the womb in order to effect delivery. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik vind het mooi. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Geniale bandnaam. Cephalotripsy dan dus. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik heb nu Realms Of The Ungodly opstaan. Klinkt weer heftig! |
|
Lekker plaatje inderdaad. Beuken en doorborrelen. |
|
Die nieuwe plaat rost er wel goed door. Ik denk niet dat ik het meer dan drie keer ga draaien, maar het is wel even genieten. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
rost wel, maar dat geluid is veeeeeeel te dun!!! bedroevend dun, ik moet weer aan de knoppen zitten prutsen en dat is niet geil signature |
|
Ik vind hem niet zo spannend. Hun debuut is beter imo. |
Index / Heavy Metal |