|
Auteur: |
|
|
Voor de mensen die geen genoeg kunnen krijgen van Cephalotripsy. Met de drummer en zanger van Cephalotripsy, alleen een tikje sneller hier en daar en minder gegorgel. http://www.myspace.com/condemnedmetal ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
o. signature |
|
Ga horen dan! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
oja ranzige speedy Canadese Disgorge signature |
|
Ah, moet ik dringend eens beluisteren, cd ligt hier digitaal klaar. Cephalotripsy is iig wel vet. |
|
Inseptember zullen ze door Europa touren en zoals het er nu naar uit ziet op Houten Deathfest headlinen |
|
Oke dan! |
|
Cephalotripsy? What's in a name... Bareuh... |
|
opzich wel leuk jammer dat de zanger zo zacht staat. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik vind het mooi. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Geniale bandnaam. Cephalotripsy dan dus. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik heb nu Realms Of The Ungodly opstaan. Klinkt weer heftig! |
|
Lekker plaatje inderdaad. Beuken en doorborrelen. |
|
Die nieuwe plaat rost er wel goed door. Ik denk niet dat ik het meer dan drie keer ga draaien, maar het is wel even genieten. |
|
rost wel, maar dat geluid is veeeeeeel te dun!!! bedroevend dun, ik moet weer aan de knoppen zitten prutsen en dat is niet geil signature |
|
Ik vind hem niet zo spannend. Hun debuut is beter imo. |
Index / Heavy Metal |