IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Reactie Enschedese HeadBangers Organsatie op RTL Nieuws Volgende pagina
Headbanging Enschede
Usericon van Headbanging Enschede
Posted 25-05-2010 12:03 by Headbanging Enschede Wijzig reactieProfiel van Headbanging EnschedeQuote dit berichthttp://www.headbangingenschede.nl

quote:
Maandag 24 mei kwam de Enschedese HeadBangers Organisatie (EHBO) in het nieuws als enige voorbeeld uit een lange lijst instanties die een kleine subsidie toegekend hebben gekregen in het jaar 2009. Uiteraard voelt de EHBO zich zeer vereerd en danken wij RTL Nieuws voor de gratis publiciteit. Omdat men vervolgens graag een mening over ons zal willen vormen, bij deze alvast een reactie over de toegekende subsidie.

De subsidie van 4.839 euro is in 2009 aangevraagd en toegekend in het kader van "Culturele Activiteiten" voor het organiseren van een openbaar toegankelijk en dagvullend metalfestival (genaamd HeadBanging Enschede) waarbij 11 zowel nationaal als internationaal hoog aangeschreven metalbands de buhne zou betreden. De organisatie heeft de subsidie aangevraagd met in het achterhoofd het streven om het festival binnen 2 jaar zelfstandig draaiende te krijgen. Gezien het succes van 2009 is voor 2010 dezelfde subsidie aangevraagd door de "Stichting in oprichting HeadBanging Enschede". In onze ogen heeft de gemeente Enschede professioneel gehandeld en scherpe voorwaarden gesteld aan het toekennen van de eerder genoemde geldsom.

We hopen hiermee reacties in de trant van "zomaar een zak geld voor een headbangerscluppie" voor te zijn en zo niet, dan niet..

Enen vriendelijke grunt!
Bestuur der Enschedese HeadBangers Organisatie & Commissie HeadBanging Enschede


Bron: Enschedese HeadBangers Organisatie


27/11/2010 - Headbanging Enschede 2 @ Atak met o.a. Sodom, Master, Enthroned, Desaster...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-05-2010 12:06 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-05-2010 12:08 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

lol, faal@RTL-nieuws


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 25-05-2010 12:38 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

En als dat festival nu niet door gaat....?


Bazzio Attacks!!!


Fire
Usericon van Fire
Posted 25-05-2010 12:38 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Nou ja op zich klopt het artikel wel, alleen is heeft het geld een specifieke bestelling welke niet genoemd is in het artikel.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-05-2010 12:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

geniet er maar van. Binnenkort is het gedaan met geld uitkeren aan zulke "linkse hobbies".


Fire
Usericon van Fire
Posted 25-05-2010 12:40 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 25 mei 2010 12:38 schreef bazzio het volgende:
En als dat festival nu niet door gaat....?


Het festival is al geweest en als het niet was doorgegaan wordt de voorlopige subsidie niet definitief en dus terug gevorderd.



Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 25-05-2010 12:41 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

4000 euro klein? LOL, daar werken de meeste mensen een maandje of 2 voor om dat op hun bankrekening te zien verschijnen.

En hop, weer een zak met geld weg.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 25-05-2010 12:45 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hahaha


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


BVT
Usericon van BVT
Posted 25-05-2010 12:46 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Zeik toch niet zo kerel. Dat is een lachtertje wat bijvoorbeeld het hele voetbal gebeuren kost. De ME, de gesloopte zooi, en de clubs die elke keer bankroet gaan. Van dat geld kan ik de rest van mijn leven een jaarlijks festival organiseren. (is leuker ook.)



zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 25-05-2010 12:46 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

SATAN IS COMING!!!!!


Here kitty kitty kitty!


The Concrete Mixer
Usericon van The Concrete Mixer
Posted 25-05-2010 12:47 by The Concrete Mixer Wijzig reactieProfiel van The Concrete MixerQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2010 12:41 schreef Psychonaut het volgende:
4000 euro klein? LOL, daar werken de meeste mensen een maandje of 2 voor om dat op hun bankrekening te zien verschijnen.

En hop, weer een zak met geld weg.


Klein en groot moet je altijd relatief zien t.o.v. het grotere plaatje.. Onder de subsidienoemer is 4000euro klein ja.

Vergelijking met individuele inkomens doet me aan zo'n spreekwoord met appels en peren denken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-05-2010 12:48 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

de appel valt niet ver van de peer?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 25-05-2010 12:55 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 25 mei 2010 12:46 schreef BVT het volgende:
Zeik toch niet zo kerel. Dat is een lachtertje wat bijvoorbeeld het hele voetbal gebeuren kost. De ME, de gesloopte zooi, en de clubs die elke keer bankroet gaan. Van dat geld kan ik de rest van mijn leven een jaarlijks festival organiseren. (is leuker ook.)


Aan de hoeveelheid belasting die de burger moet betalen en de abnormale hoogte van bepaalde boetes die bromsnor uitdeelt is het geen recht maar een plicht om de boel te slopen, je betaalt er immers zelf voor.


Against God and Government


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-05-2010 12:58 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2010 12:55 schreef Rotzak het volgende:
Aan de hoeveelheid belasting die de burger moet betalen en de abnormale hoogte van bepaalde boetes die bromsnor uitdeelt is het geen recht maar een plicht om de boel te slopen, je betaalt er immers zelf voor.


Geniaal.


Nix
Usericon van Nix
Posted 25-05-2010 13:22 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

De Mondriaanstichting geeft alleen subsidies aan (o.a.) BKprojecten dat minimaal 25.000 euro totale kosten heeft. Daarvan kan je subsidie krijgen voor 40% van de variabele activiteitskosten.


Dat zijn vaak geen kleine bedragen van 4.000 euro....



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-05-2010 13:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

vraag: als bijv. een band als slayer (of voor mijn part wie dan ook) in Nederland speelt, krijgen de zalen daar dan subsidie voor? Inhoeverre worden zalen sowieso ondersteunt door subsidies?


BVT
Usericon van BVT
Posted 25-05-2010 13:32 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 25 mei 2010 12:55 schreef Rotzak het volgende:
Aan de hoeveelheid belasting die de burger moet betalen en de abnormale hoogte van bepaalde boetes die bromsnor uitdeelt is het geen recht maar een plicht om de boel te slopen, je betaalt er immers zelf voor.

Bwehehe, ja tuurlijk.

Als niemand wat zou slopen zouder er natuurlijk ook geen kosten gemaakt hoeven te worden. Dat neemt nog niet weg dat clubs die hun zaken niet op orde helpen te veel, te vaak geld krijgen vanuit de overheid.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-05-2010 13:33 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 mei 2010 13:22 schreef Nix het volgende:
De Mondriaanstichting geeft alleen subsidies aan (o.a.) BKprojecten dat minimaal 25.000 euro totale kosten heeft. Daarvan kan je subsidie krijgen voor 40% van de variabele activiteitskosten.


Dat zijn vaak geen kleine bedragen van 4.000 euro....




wat zijn BK projecten?

Ik heb een keer 4 tot 6 uurtjes geholpen bij een kunstbeurs in NL en kreeg daar 100 euro aan waardebonnen voor, nu vond ik dat niet erg maar ik snap dat er wel wat gekort mag worden op de budgetten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-05-2010 13:35 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2010 12:41 schreef Psychonaut het volgende:
4000 euro klein? LOL, daar werken de meeste mensen een maandje of 2 voor om dat op hun bankrekening te zien verschijnen.

En hop, weer een zak met geld weg.


Heb je hem weer met zijn guerilla-commentaren.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-05-2010 13:37 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 mei 2010 13:35 schreef Mark het volgende:
Heb je hem weer met zijn guerilla-commentaren.


Met dat UMTS kun je tegenwoordig hoog in de bergen diep in de bossen en onder de grond ook nog internetten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Nix
Usericon van Nix
Posted 25-05-2010 13:40 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2010 13:33 schreef ElitE het volgende:
wat zijn BK projecten?

Ik heb een keer 4 tot 6 uurtjes geholpen bij een kunstbeurs in NL en kreeg daar 100 euro aan waardebonnen voor, nu vond ik dat niet erg maar ik snap dat er wel wat gekort mag worden op de budgetten.




Beeldende Kunstprojecten (mondriaanstichting.nl). Die 100 euro aan waardebonnen heb je niet direct gekregen van de mondriaanstichting.

Ik geloof zelfs dat de Kunstbeurs helemaal niet gesubsidieerd wordt. Wel veel sponsoren.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 25-05-2010 13:41 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2010 13:26 schreef attila_de_hun het volgende:
vraag: als bijv. een band als slayer (of voor mijn part wie dan ook) in Nederland speelt, krijgen de zalen daar dan subsidie voor? Inhoeverre worden zalen sowieso ondersteunt door subsidies?




Ik weet niet zoveel over subsidies van podiumkunsten, sorry.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-05-2010 13:45 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 mei 2010 13:40 schreef Nix het volgende:
Beeldende Kunstprojecten (mondriaanstichting.nl). Die 100 euro aan waardebonnen heb je niet direct gekregen van de mondriaanstichting.

Ik geloof zelfs dat de Kunstbeurs helemaal niet gesubsidieerd wordt. Wel veel sponsoren.


Nee mondriaan zal er wel niet bij gezeten hebben. Het viel eigenlijk meer onder honoursclass die ik gevolgd heb. Ik geloof dat de universiteit dat vooral betaalde dan. Iig vond ik het schandalig veel. Die uren die ik gemaakt had heb ik maar weinig gedaan en vooral leuke gesprekken gehad. Ik had er geen geld voor gehoeven hehe.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 25-05-2010 13:46 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 25 mei 2010 13:32 schreef BVT het volgende:
Bwehehe, ja tuurlijk.

Als niemand wat zou slopen zouder er natuurlijk ook geen kosten gemaakt hoeven te worden. Dat neemt nog niet weg dat clubs die hun zaken niet op orde helpen te veel, te vaak geld krijgen vanuit de overheid.


Uiteraard, alles wat dat geboefte in Den Haag mij afneemt zonder dat ik het er mee eens ben, dat krijgt Den Haag of de gemeenschap wel weer terug op zijn bord.


Against God and Government


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-05-2010 13:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2010 13:46 schreef Rotzak het volgende:
Uiteraard, alles wat dat geboefte in Den Haag mij afneemt zonder dat ik het er mee eens ben, dat krijgt Den Haag of de gemeenschap wel weer terug op zijn bord.
een student die over belastingen klaagt


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen