![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bron: Enschedese HeadBangers Organisatie 27/11/2010 - Headbanging Enschede 2 @ Atak met o.a. Sodom, Master, Enthroned, Desaster... ![]() |
|
![]() ![]() |
|
lol, faal@RTL-nieuws Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
En als dat festival nu niet door gaat....? Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Nou ja op zich klopt het artikel wel, alleen is heeft het geld een specifieke bestelling welke niet genoemd is in het artikel. ![]() |
|
geniet er maar van. Binnenkort is het gedaan met geld uitkeren aan zulke "linkse hobbies". ![]() ![]() |
|
4000 euro klein? LOL, daar werken de meeste mensen een maandje of 2 voor om dat op hun bankrekening te zien verschijnen. En hop, weer een zak met geld weg. ![]() |
|
hahaha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Zeik toch niet zo kerel. Dat is een lachtertje wat bijvoorbeeld het hele voetbal gebeuren kost. De ME, de gesloopte zooi, en de clubs die elke keer bankroet gaan. Van dat geld kan ik de rest van mijn leven een jaarlijks festival organiseren. (is leuker ook.) ![]() |
|
SATAN IS COMING!!!!! Here kitty kitty kitty! ![]() |
|
quote: Klein en groot moet je altijd relatief zien t.o.v. het grotere plaatje.. Onder de subsidienoemer is 4000euro klein ja. Vergelijking met individuele inkomens doet me aan zo'n spreekwoord met appels en peren denken. ![]() |
|
de appel valt niet ver van de peer? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Aan de hoeveelheid belasting die de burger moet betalen en de abnormale hoogte van bepaalde boetes die bromsnor uitdeelt is het geen recht maar een plicht om de boel te slopen, je betaalt er immers zelf voor. Against God and Government ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Geniaal. ![]() |
|
De Mondriaanstichting geeft alleen subsidies aan (o.a.) BKprojecten dat minimaal 25.000 euro totale kosten heeft. Daarvan kan je subsidie krijgen voor 40% van de variabele activiteitskosten. Dat zijn vaak geen kleine bedragen van 4.000 euro.... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
vraag: als bijv. een band als slayer (of voor mijn part wie dan ook) in Nederland speelt, krijgen de zalen daar dan subsidie voor? Inhoeverre worden zalen sowieso ondersteunt door subsidies? ![]() |
|
quote: Bwehehe, ja tuurlijk. ![]() Als niemand wat zou slopen zouder er natuurlijk ook geen kosten gemaakt hoeven te worden. Dat neemt nog niet weg dat clubs die hun zaken niet op orde helpen te veel, te vaak geld krijgen vanuit de overheid. ![]() ![]() |
|
quote: wat zijn BK projecten? Ik heb een keer 4 tot 6 uurtjes geholpen bij een kunstbeurs in NL en kreeg daar 100 euro aan waardebonnen voor, nu vond ik dat niet erg maar ik snap dat er wel wat gekort mag worden op de budgetten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Heb je hem weer met zijn guerilla-commentaren. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Met dat UMTS kun je tegenwoordig hoog in de bergen diep in de bossen en onder de grond ook nog internetten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Beeldende Kunstprojecten (mondriaanstichting.nl). Die 100 euro aan waardebonnen heb je niet direct gekregen van de mondriaanstichting. Ik geloof zelfs dat de Kunstbeurs helemaal niet gesubsidieerd wordt. Wel veel sponsoren. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Ik weet niet zoveel over subsidies van podiumkunsten, sorry. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Nee mondriaan zal er wel niet bij gezeten hebben. Het viel eigenlijk meer onder honoursclass die ik gevolgd heb. Ik geloof dat de universiteit dat vooral betaalde dan. Iig vond ik het schandalig veel. Die uren die ik gemaakt had heb ik maar weinig gedaan en vooral leuke gesprekken gehad. Ik had er geen geld voor gehoeven hehe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Uiteraard, alles wat dat geboefte in Den Haag mij afneemt zonder dat ik het er mee eens ben, dat krijgt Den Haag of de gemeenschap wel weer terug op zijn bord. Against God and Government ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |