|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ja, ik heb een Ibanez Ergodyne EDB 605. In het begin is het ff wennen want 2x zo zwaar. Maar hij speelt wel ontzettend fijn. |
|
Tering daar krijg je dan vast schouderpijn van als je daar te lang op speelt. |
|
quote: Heeeee MIES ook online bij ZM YEAH !!!! Hebben bijna de hele band hier hahahahahah...................... Mies ben jij pappa ? Lus jij sjippies van Hollie ? Jah.........ngngngngngn..........*hips* |
|
quote: Mies, misschin kun je er een gat in zagen, net als bij die Vai gitaren |
|
quote:Ik heb de eerste Ergodyne (die blauwe) gehad... Wel aardig als je plectrumbassist bent maar ik ben nu toch een heel stuk gelukkiger met mijn stuk hout (BassCollection SB511 voor de mensen die dat interesseert).. |
|
quote: Als je een goede band om hebt niet. |
|
bassen van bass-lab zijn ook zeer cool gemaakt van composiet materialen [geheime mix van carbon en andere composieten] rare en coole vormen : ze kunnen elke vorm te kunnen maken die je wilt. en ze schijnen erg goed te zijn en extreem licht ,maar ja daar hangt ook weer een prijskaartje aan........... |
|
Ja maar de vraag is of dat kunststof ook een beetje klinkt? Ik waag te betwijfelen of er 1 soort kunststof is die de klank van ebbenhout kan benaderen laat staan overtreffen... |
|
satanos, je zij dat er aan die bassen van bass-lab een prijskaartje zat... wat voor prijskaartje, rond de 1500 euro(das wel het maximale wat ik voor een bas ga uitgeven) of???? |
|
quote: carbon drumstellen klinken wel beter dan houten drumstellen . carbon bezit namelijk de beste eigenschappen van de twee beste hout soorten [maple/birch] voor drumstellen. Maar als het goed is moet bass lab materiaal beter klinken en spelen dan welke houtsoort dan ook |
|
|