|
Auteur: |
|
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik moet direct aan de Dune-boeken denken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik vind tot nu toe Mourning the Unknown en Fear Gave Us Wings gaver. Vind het geluid van de nieuwe niet zo lekker. Verder een geniale band www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
De nieuwe is trouwens geen nieuwe, maar een verzameling van tracks afkomstig van 7" en splits. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Zo'n vermoeden had ik eigenlijk al, er stonden wat nummers op die me bekend voorkwamen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Fear Gave us Wings. Maar ze hebben nog maar 2 albums, beide verschillen qua stijl en kwaliteit niet zo veel. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Fijne band, live ook de moeite waard! |
|
De drummer heeft last van zweetvoeten |
|
Vette pot grind ja, live ook gaaf. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Dacht precies hetzelfde. Dus we gaan ook maar opsnorren. |
Index / Heavy Metal |