|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: terwijl je zelf het tegendeel levert, mooi oja |
|
Och, die Odium doet me qua niveau van humor wel aan iemand denken.... Boeiender |
|
|
|
Alhoewel ik niemand dood wens vind ik het toch een schijtband. Dussss....... Edit: 'Lollig' doen met kanker is het dan ook weer niet. [Dit bericht is gewijzigd door zijschroeier op 26-05-2010 18:15] Here kitty kitty kitty! |
|
Hmm, nu heb je meer humor dan diegene die ik in gedachte had. Boeiender |
|
quote: Ja, dat denk jij, ja. Voor mij is dit één groot festijn, ik ga met liefde en volle vreugde een trolletje terugkietelen. De cursus empathie-over-internet al gevolgd? Vorige bezoekers die dat weigerden zijn slecht terecht gekomen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
|
|
quote: heus ga je dan zo serieus reageren serious cat serieus pak een fucking breinaald en stop die in een fles cola misschien zal je dan ook maar in de buurt komen van snappen wat ik bedoel |
|
Kom op zeg, dat kan toch veel beter! Boeiender |
|
Een plaatje met het bloemetjeswoord mag wel? |
|
Is het een Orlando? |
|
|
|
quote: ****Tomtiedomtiedom**** Mag je er al om lachen? Boeiender |
|
Wie hebben we hier, denken jullie? Ik vind vooralsnog snark wel enigszins aannemelijk, maar dit is voor hem nog wel wat laag. Maar goed, dat kan de act zijn natuurlijk. quote: Serieus? Wie heeft het over serieus? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Bareuh... |
|
quote: Hahahaha! |
|
|
|
quote: Kruip terug in je hol mongool! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: |
|
Ja sterf nou maar, kneus. |
|
Het topic neemt een vreemde wending.. |
|
omdat het lekker is signature |
|
mooi topic ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |