|
Auteur: |
|
|
Cheers, ik speel sinds enige tijd in een nieuw bandje samen met Ruud (ex-Symbolic, ex-Blind Sight), Roel (ex-Charlie*Adler) en nog wat lokale lui. We spelen brute metal en hebben net opnames gemaakt met Roel van Helden (www.roelvanhelden.com) voor een eerste promo! Myspace: www.myspace.com/theguiltparade Promo is gratis te downloaden op www.theguiltparade.bandcamp.com Shows: |
|
Ga het volgende week zeker even checken! Boeiender |
|
quote: +1 En ik zou het 'brute' gedeelte uit de omschrijving weglaten. Dit is namelijk gewoon metalcore en dat is per definitie nou niet bepaald bruut. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Het beestje moet een naam hebben :-). |
|
|
|
+ lekker met energie gespeeld + de 'samenzang-breakdown' in t eerste nummer - de zang - soms niet zo strak - het gitaargeluid (veel te wollig) - niet erg origineel evenzo de songtitels When your people matter, menstrual health matters |
|
thnx hier kunnen we wel wat mee denk ik! zijn nu volop bezig met het schrijven van een volledige set/album, en dit kunnen we allemaal meenemen ofcourse! |
|
Ik vind het wel lekker bruut. Zang is ook goed en afwisselend IMO. Death metal hoor ik er gelukkig niet veel in. De drums mogen wel ietsje minder hard, zijn erg aanwezig. |
|
Thnx!! We zijn nog altijd op zoek naar meer shows, maar binnenkort spelen we met Unchained Alice en Volbeer! |
|
Volbeer! |
|
GRATIS MUZIEK!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Yoow, we hebben weer wat shows op de stapel: 25 februari: Metal Battle Limburg @ The Rock Temple Kerkrade 2 april: Support Stormrider @ Blok 10 Horst 23 april: Prilpop @ Walhalla Sevenum |
|
|
|
En een filmpje van onze show in Kerkrade: en er staan weer een hoop shows op de planning: Mar 12th, 2011 Merlin, Meerlo (NL) Knokke Om Te Rokkuh Mar 27nd, 2011 Knor, Meterik (NL) Band Battle Apr 2nd, 2011 Blok 10, Horst (NL) Support Stormrider Apr 23th, 2011 Walhalla, Sevenum (NL) Prilpop Jun 19th, 2011 Rijhal Hoogveld, Lottum (NL) Weistock Sept 10th, 2011 Babouche, Horst (NL) Metal Night |
|
Hoppa: |
|
Hoppa!! |
|
Zaterdagmiddag spelen we op Prilpop in Sevenum, gratis entree EN een Erdinger bar!!! |
|
Een nieuw nummer, we zijn al wat jaartjes verder dus ik ben benieuwd wat jullie er nu van vinden :-): http://www.youtube.com/watch?v=yFjkHyl-OwA |
|
Nieuwe shows! 20 oktober: Blok 10, Horst (met oa Cowboys From Hell) 27 oktober: Mafcentrum, Maasbree (met oa Vanderbuyst) 28 oktober: The Jack, Eindhoven (met Stormrider) 16 november: The Cave, Amsterdam 24 november: Barracuda, Hilversum |
Index / Heavy Metal |