|
Auteur: |
|
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Hmm.. zitten opzich wel een paar toffe stukken in, maar die over the top drumcomputer is echt te gaar... en persoonlijk heb ik niet zoveel met pigsqueals, ruikt trouwens ook sterk naar een joke bandje? ik zet The Sawtooth Grin maar weer eens op; http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3437934 Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Volgens mij hebben ze doorstart wel wat serieuzer aangepakt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Oude werk was leuker, lekker over the top drum comp grind. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Oudere nummers zijn idd toffer. Gewoon heerlijk herrie zonder gezeur. |
|
quote: Daar vat je het goed samen. Megabump voor deze band. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Doet mij erg denken aan retch of fuck im dead. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik vind dit dus echt belachelijk vet. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
ok Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
O. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Hello. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Index / Heavy Metal |